Moje omiljene olovke

фебруар 24, 2016

Moje omiljene olovke

Drage moje, danas sam za vas pripremila ove četiri olovkice koje su me ostavile bez komentara..;)

Imam ova četiri lepotice, koje obozavam i koristim ih svakog dana. Pomažu mi za svakodnevni makeup.

Prva od njih je S-he bela olovka koja je meka i kremasta. Nju koristim za vodenu liniju i na kapcima, ako želim neku elegantniju belu. Meni je odlična i mislim da je svima potrebna ko ima male oči ili voli smoky eyes. Njena cena je: oko 200 dinara u DMu.

Druge dve olovke su od ESSENCA lipliner.
Prva u broju 07 CUTE PINK koja je po meni savršena roza boja i slaže mi se uz Aurin velvet matt 602. Nije previše roza više je neka nude roza tj. slaže se uz boju usana.
A druga je 11  IN THE NUDE za koju nemam reči. Znači ova olovka mi je toliko draga da ne mogu bez nje. Nosim je svaki dan i samu i ponekad sa ružem. Njena tekstura je meka i ima mat završnicu kao i prethodna. Ne isušuju usne i stvarno su prijatne jedino što moraju da se poprave ako jedete nešto. Njihova cena je: oko 150 dinara u Lillyu.


I naravno Aurina olovka za obrve 01.
Ova olovka je tvrđa, njena boja je hladna smeđa sa sivim podtonom. U ovu olovku se kunem jer toliko odgovara mojim obrvama i po boji i po teksturi. Nosila sam je i na +40  znači nije mrdala ceo dan i nije se razmazala. Za ovu olovku dajem ocenu 10/10 i stvarno se niko nece pokajati ko je uzme. Njena cena je: 350 dinara u Lillyu.

I evo jedna slika kako to izgleda

Nisam zaboravila svočeve, njih sam ostavila kao slatkiš za kraj...

Uzivajte ;)


You Might Also Like

6 коментара

Blogfeednews

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Essence srbija

K&P

Burra

Bioten