EVELINE 8 in 1

March 23, 2016

EVELIN 8 u 1       

Hoću da Vam pokažem proizvod koji je moj večiti favorit, a isto tako i da podelim iskustvo o ovom proizvodu.

Pre svega da kažem par stvari o noktima.
Nokat je rožnata izraslina koja štiti vrhove prstiju na rukama i nogama. Nalazi se u srednjem sloju kože (derma), kao i dlake. Deo nokta koji je usađen u kožu zove se koren, a pored njega je matica ili matriks. Preostali deo nokta je nokatna ploča, a ispod nje nalazi se posteljica ili ležište nokta. Na prelazu ploče i korena nokta nalazi se polumesečasta zona lanula.

Pakovanje
Ovaj lak ili tretman dolazi u kartonskoj kutiji na kojoj piše kako se koristi. Unutra u kutiji se dobija lak i sadržaj kao kod lekova o tretmanu, sastavu, alergijama itd.. Lak dolazi u staklenoj bočici od 12ml, a četkica nije ni mala ni velika tako da sa njom može lepo da se nanese lak.

Opis
Ovaj lak je bele boje, kao što se i vidi na slici ali prilikom mazanja prvog i drugog sloja on je providan. Posle dva sloja postaje beličast na noktima.

Sastav
Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Phthalic Anhydride / Trimellitic Anhydride / Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Aqua, Formaldehyde (2%), Acetyl Triethyl Citrate, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid / Fumaric Acid / Phthalic Acid/ Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, CI77891, N-Butyl Alcohol, Citric Acid, Diamond Powder.

Terapija
Na kutiji ovog proizvoda piše, da se ovaj lak koristi 3 dana i svaki dan se maže po jedan sloj. Ova terapija traje 10-15 dana u zavisnosti od stanja noktiju.


Moje iskustvo
Stanje mojih noktiju je bilo poprilično katastrofalno jer sam 3-4 godine radila izlivanje noktiju (sa pauzama i oporavljanjem) ali nakon svakog pokušaja sam se vraćala opet, gel tehnici.
Ovaj tretman sam koristila na drugi način, jer mi tretman sa kutijice nije ništa značio. Prvi dan sam mazala dva sloja laka i tako ga ostavljala do četvrtog dana. Nema svakodnevnog mazanja i oduzimanja vremena, a i primetila sam da prilkom nanošenja laka, zanoktice upiju malu količinu i kad se peru ruke bole me prsti tj. deo oko nokta. Taj problem sam rešila tako što nokte lakiram pre spavanja a lak se vrlo brzo suši, tako da nemam problem sa tim.
Moji tretmani traju 10 dana i radim ih dva puta godišnje. Ovaj lak koristim već 3 godine i zadovoljna sam. Nema pucanja noktiju, listanja i stvari koje dolaze sa promenom vremena ili padom imunog sistema. Ovo mi je 4 bočića koju koristim i mislim da će da ih bude još, jer ga koristim i kao bazni lak ispod manikira.

*nokti koje skracujem zbog tretmana*
Na njima se nalaze dva sloja laka.


*nakon završenog tretmana od 10 dana*


*nokti nakon 3 meseca održavanja*

Ovo su skroz prirodni nokti i nemojte da gubite nadu ako tražite ovo 'čudo'.

Dobra strana:
-pomaže noktima
-odličan kao baza
-brzo se suši
-pristupačna cena

Loša strana:
-isušuje zanoktice
-bol u zanokticama prilikom pranja ruku

Ocena 7/10
Razlog zbog kojeg sam dala 7u je vrlo uočljiv na osnovu pročitanog teksta. Isto tako sam čula da nekim devojkama, ženama nije pomogao.

Cena
Cena ovog laka je 260 dinara (2,5$). Mislim da za ovu cenu ne može da se nađe bolje i jeftinije a rezultati su zadovoljavajući. Može da se kupi u DMu, Lillyu i u apotekama.

Zadovoljna sam sa ovim proizvodom jer mi je zaista pomogao nakon geliranih noktiju. Mislim da je puno lakše održavati prirodne nego geliranje nokte, koliko god ovaj lak bio štetan ni gel ili izlivanje nisu bajni kad je nokat i nokatna ploča u pitanju.

O svojoj rutini ću da vam pišem u nekom od narednih postova jer nije sve samo u ovom laku, postoje i druge stvari koje su mi omogućile da imam ovako zdrave nokte.


Hvala vam sto me pratite.... :*

Napišite mi vaša iskustva i koji su vama lakovi ili tretmani pomogli :)

You Might Also Like

8 comments

  1. Odlican post! I meni je Eveline 8 u 1 oporavio nokte posle skidanja gela. Ja sam takodje radila gel 4 godine i nokti su mi bili katastrofa. Snimila sam i video o tome kako sam oporavila nokte, a bez ovog proizvoda ne znam kako bih uspela. :) Nokti su ti jako lepi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga moja :) pratim te na ytu i svaki tvoj video odgledam :* drago mi je da ti se svidja moj rad jer sam nova

      Delete
  2. Bas sam razmislajla to da probam.. Mekane su mi nokte..A i problem su zanoktice, nema sta nisam probala..
    Hvala...

    ReplyDelete
  3. Odlicna stvar! Divni su ti noktici :)

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews