S-he eyeshadow quattro

април 09, 2016

S-he paletica od četiri senke

Danas je oblačan i tmuran dan, a i moje raspoloženje nije na nivou zbog toga. Šta da radimo?! prolećni dani su pred nama.
Zato sam odlučila da vam pokažem ovu paleticu koja ima samo četiri senke i da je dobra bila bi za ovakve dane.

O paleti

Dolazi u plastičnoj kutijići, koja je dobro odrađena i nema šanse da se sama otvori ili slično. Gramaža nije nigde navedena ali po mojoj proceni ima oko 4g. Senke su vrlo pigmentovane sem ove svetlije ili bež koja mi baš i nije nešto. Prva gornja senka ili crna, je crna sa belim šljokicama i dobra je za smoky eyes. Druga gornja je vrlo diskutabilna nijansa, ona je smeđa ali meni vuče na crnu i ko ne voli da stavlja crnu na oči ovo bi bila idealna zamena. Prva donja je svetla bež nijansa i nisam baš zadovoljna sa njom jer joj je pigmentacija loša. Druga donja je hladna smeđa nijansa, sa sivim pod tonom. Nju stvarno volim i često je koristim.


Moje mišljenje

Ove senke me nisu oduševile sa svojim ponašanjem prilikom nanošenja na kapke, jer se ne nanose ravnomerno, izgleda stvarno loše. Jedina nijansa koja mi je dobra iz ove palete je svetlo smeđa koju koristim za pregib ali i ova malo tamnija smedja može da posluži za obrve,ako nemam ništa drugo pri ruci. Tako da u svakom slučaju i nisam zadovoljna ovom paletom pa je isto tako ne bih preporučila ni početnicima, jer za te pare mogu da nađu dobre mono senke. Svačevi su vrlo prljavi i neuredni jer su same boje takve, a onda možete da zamislite kako izgleda na očima.



Dobre strane
- pakovanje
- cena

Loše strane
- pigmentacija
- neravnomerno ostavljanje traga
- teško se blendaju

Ocena 4/10
Baš sam razočarana sa ovom paletom, kao što sam već i navela u postu. Mislim da sam sve rekla što sam imala. Čisto sam bacila pare a i nju ću u kuntu kad potrošim jednu nijansu.

Cena
Cena u DMu ove palete je oko 360 dinara (3€).



Da li ste probale ove palete i kako su Vam se pokazale? Pišite mi u komentarima da li sam samo ja razočarala ili i Vi?



Hvala što me pratite........



Vaša Silva :*

You Might Also Like

4 коментара

  1. Baš šteta. Po meni sh ovo jedne od najboljih drogerijskih senki, puteraste i meke. Doduše, imam ih nekih dve godine, pa je moguće da su menjali formulu. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam stvarno, ja sam moje uzela pre pola godine mozda ni toliko i bas sam se razocarala :*

      Избриши
  2. Nisam ih koristila ali vidi se na tvojoj ruci da nisu nesto stabilne boje. Ova braon nijansa mi se dosta svidja a ove druge su mi nekako ne jasne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To sam i ja rekla ali sad sta da se radi ;) ima da potrosim tu jednu i u kantu.

      Избриши

Blogfeednews

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Essence srbija

K&P

Burra