Bio-Botox set

May 22, 2016

Bio-Botox set protiv bora


Drage moje žene, za danas sam Vam pripremila veoma lepu temu. Sve volimo da se ulepšavamo, mackamo i brinemo o koži zar ne?! Tako da sam odlučila da ovu nedelju završim sa jednom lepom recenzijom.

U ovom setu dolaze tri proizvoda a to su sapun, tonik i krema.

Bio-Botox sapun je biljni sapun, sadrži sastojke iz biljke Bamya, korisne za kožu, koji ublažavaju i otklanjaju vidljive znakove starenja kože.

Sapun me je očarao svojim prelepim mirisom, znači to ne može da se opiše. Zelene je boje kao i cela kolekcija i sa čim mogu da ga uporedim je glicerinski sapun ali samo po izgledu.
Pre sam koristila scrab kako bih očistila svoje lice ali sad u potpunosti to obavja ovaj neverovatan sapun. Čisti pore i ostavlja kožu nežnom i glatkom.
Dolazi u kartonskoj kutiji i ima 70g. Njegova cena je 500 dinara (4,5€).



Bio-Botox tonik je biljni tonik koji detaljno čisti, osvežava i hidrira kožu. Deluje antibakterijski i blago protivupalno. Zateže kožu i trenutno joj daje zdrav izgled.

Ovaj tonik nema toliko lep miris, ima miris po biljkama ali se najviše oseća hajdučka trava. Lepo očisti kožu i pripremi je za kremu.
Dolazi u bočići od 100ml i njegova cena je 1000 dinara (9€).




Bio-Botox krema je prirodna formula protiv starenja bogata biljnim botoksom iz biljke bamia. Redovnom upotrebom ublažava i otklanja vidljive znakove starenja kože. Smanjuje vidljivost već postojećih bora, sprečava pojavu novih. Hidrira i neguje kožu, smanjuje crvenilo i upalne procese.

Ova krema je vrlo nežne gelaste strukrure, nije kao druge kreme tečna nego je čvrste kozistencije. Nju mažem u vrlo tankom sloju po celom licu ali malo više stavim oko usana, oko očiju i na čelo. Miris je veoma prijatan i ostavlja Vas da uživate do kraja večeri u njemu. Sporo se upija i ja je koristim samo uveče.
Dolazi u kutijici od 50ml i njena cena je 1000 dinara (9€).




E mislim da sam dosta rekla o svakom proizvodu pojedinačno a sad ću da Vam kažem zasto sam se odlučila da koristim ovaj set.

Kao što ste već videli ja nemam bore i moja koža je veoma mlada. Ali imam ožiljke i crvenilo koje nisam uspela da neutrališem ni sa jednom kremom. Krenula sam da koristim ovaj set, jer je na biljnoj bazi i ne može da mi škodi. Ovaj set koristim 2-3 dana pa pravim pauzu na jedan dan ali i kad mi je pauza koristim sapun za lice. Set sam dobila pre dve nedelje i od tad ga koristim.

Razlike koje sam primetila na licu su te što meni više ne izlaze bubuljice tokom ciklusa i smanjilo mi se crvenilo i sitni ožiljci. To mi ponovo daje nadu da će koža da mi se vrati u normalu.

Moji utisci su pozitivni kad je ovaj set u pitanju i mislim da se isplatio svakog dinara.

Nadam se da Vam se svidela ova recenzija i  u neko skorije vreme ću sigurno da Vam javim dodatne utiske da li se moje lice zaista popravilo ili ne.

Sajt na kojem možete da poručite njihove proizvode www.biospharm.co.rs

Hvala što me pratite.... :*



You Might Also Like

7 comments

  1. Mnogo mi je drago da ti se dopala nafrada i da ti je od koristi , ja obožavam sve njihove proizvode :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne da mi se dopada nego sam odusevljena :* i nadam se da cu jos njihovih proizvoda da probam jer su odlicni :)

      Delete
  2. Nice blog!
    http://beauty-corns.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  3. Lepo si nam ih opisala, deluju vrlo zanimljivo :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videcemo kakve ce rezultate da daju jos :)

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews