Giveaway #2

мај 15, 2016

Nagradna igra #2.      ZAVRŠENO!!


Drage moje devojke, žene za Vas sam danas pripremila ovu nagradnu igru. Želim da Vam se zahvalim što me pratite i podržavate.
Prešli smo 10000 pregleda na blogu i to me posebno raduje.

Za nagradnu igru sam Vam pripremila:

- Nivea set (kupka i sapun)
- H&M minđuse

Pravila:

1. Da se prijavite kao čitalac na mom blogu ( sa desne strane plavo dugme tj. GFC)

2. Da ostavite komentar na blogu koji je Vaš GFC i kako se zovete na FACEBOOKU.

3. Da tagujete 3 prijateljice na slici na mojoj FACEBOOK STRANICI.
https://m.facebook.com/SSForeverMakeup1-blog-1398470113794087/

4. Istu sliku sa moje stranice da podelite JAVNO.

5. Da lajkujete moju stranicu SSForeverMakeup1 -blog

To su pravila ove male nagradne igre i nadam se da će te da ih poštujete u suprotnom se Vaša prijava neće računati.

Dole u komentarima na blogu ću da ostavljam brojeve i putem Random.orga da izvučem pobednicu.

Nagradna igra važi samo za Srbiju i poštarinu od 150 dinara plaća dobitnica.
Nagradna igra traje od 15.5. do 26.5.

Hvala Vam što me pratite i SREĆNO SVIMA... :*



You Might Also Like

107 коментара

  1. Fb Danijela Dackica Zdravković
    gfc Danijela Zdravkovic

    ОдговориИзбриши
  2. Fb-Slavica Milovanovic
    gfc-Slavica Milovanovic

    ОдговориИзбриши
  3. Jelena Ilic-Radovanovic
    Fb. Jelena Ilić
    Fenomenalni pokloni.

    ОдговориИзбриши
  4. FB Adrijana Petković
    GFC Adri Jana
    Minđušice su preslatke. 😍

    ОдговориИзбриши
  5. Gfc vanja djurdjev

    FB Vanja Djurdjev
    Prelepo darivanje ❤️❤️❤️

    ОдговориИзбриши
  6. FB Jelena Mitrovic
    GFC Yellena
    Super su ti pokloncici! Srecno svima! 😊

    ОдговориИзбриши
  7. GFC: Tamara Sibic
    FB: Tamara Sibic
    Divno darivanje :*

    ОдговориИзбриши
  8. GFC: Milica Milošević
    FB: Milica Milošević-Meseldžija

    ОдговориИзбриши
  9. Gfc: Katarina Boric

    Fb: Katarina Kaća Borić

    SREĆNO nam bilo! :) Divno je darivanje :)

    ОдговориИзбриши
  10. Gfc - Branislava Milosevic
    Fb - Branislava Milošević

    ОдговориИзбриши
  11. Na Fb Milena Mika Petrovic, na GFC Milena Petrovic

    ОдговориИзбриши
  12. Divna nagrada <3
    Fb; ivanica iva milojevic
    gfc: ivana milojevic
    srecno ;)

    ОдговориИзбриши
  13. Fb Весна Бајић
    gfc Весна Бајић

    ОдговориИзбриши
  14. Fb Radica Klencovljevic

    ОдговориИзбриши
  15. Divno darivanje FB Dragana Savic
    GFC Dragana Savic

    ОдговориИзбриши

Blogfeednews

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Essence srbija

K&P

Burra