Tag blog

June 17, 2016

Taguj blog


Drage moje lepotice, danas sam došla na ideju da pokrenem ovaj tag i malo Vas bolje upoznam sa svima nama tj. devojkama, ženicama koje pišemo blogove.
Zato sam pripremila 10 pitanja na koje može da odgovori svako ko bude želeo, a ja ću na kraju posta da napišem koje devojke izazivam.

Pa da krenemo :)

Pitanja:

1. Omiljeni ruž...
Moj omiljeni ruž je Aura Velvet Matte 602.
Najbolji tečni karmin koji sam probala i stalno ga nosim.


2. Omiljeni parfem...
Parfem bez kog ne mogu da živim je Elizabeth Arden 5th avenue. Mogu da ga nosim u svim godišnjim dobima i to mi je veliki plus.


3. Da li više voliš neutralan ili dramatičan makeup?
Ja više volim dramatičan, jer tako mogu da se igram sa raznim bojama i pigmentima. A neutralan makeup mi je savršen kad nemam vemena da se spremim.


4. Koje društvene mreže posećuješ svakog dana?
Svakog dana posećujem jedino Facebook.

*slika sa interneta*

5. Tvoje omiljeno piće za početak dana je..
Piće uz koje volim da pokrenem dan je čaj od Nane, definitivno najbolji za mene.

*slika sa interneta*

6. Šta voliš da nosiš od aksesoara?
Od aksesoara volim da nosim svašta, kao i svaka žena jer su mi detalji bitni. Uvek nosim sat, prsten, i lančić.


7. Koja je tvoja dnevna kombinacija?
Moja dnevna kombinacija je uglavnom jedna komotna majičica, farmerke, starke i ogromna torba.

*slika sa interneta*

8. Sa kim i gde voliš da provodiš slobodno vreme?
Za mene vrlo lako pitanje. Na Zemunskom keju sa mojim dragim. Ništa lepše od pogleda na reku.


9. Koje godišnje doba najviše voliš?
Iako sam zimsko dete ja obožavam leto, jer mi je uvek hladno. :D

*slika sa interneta*

10. Gde bi želela da otputuješ?
Moja najveća želja je da par dana provedem na Maldivima. Sviđa mi se ta peskovita plaža sa plavim prozirnim morem, i nadam se da će mi se jednog dana san i ostvariti. Jedini strah na tom putu mi je avion :D

*slika sa interneta*

To su bila ta jednostavna pitanja i želim što više Vas da napiše ovaj tag post.

A ja tagujem:
Moj Šminkeraj
Llittle makeup guest
My beauty world by BM
Šminke nikad dosta
Sreća je zdravlje
Emina svaštara

Kako Vam se sviđa ova ideja?


Hvala što me pratite... :*




You Might Also Like

7 comments

  1. Hvala draga na tagu, radila sam davno par sličnih tag postova pa ne bih da se ponavljam, jedno vreme su baš bili aktuelni ,imam čak i tag post 50 stvari koje niste znali o meni pa eto predlažem ti možda tu temu za neki naredni tag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga, videcu pa da odradim i to mozda :)

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews