Avon hand creams

September 04, 2016

Avon kreme 



Drage moje, danas Vam pišem recenziju ovih predivnih Avon kremica. Godinama naručujem ove kremice i probala sam dosta njih ali u poslednje vreme koristim ove dve pa ću nešto više da pričam o njima.

Glycerine hand & nail 100ml

Šta kaže proizvodjač

Hidrantna krema za ruke sa jasminom, vitaminom E i glicerinom. Bogata, brzo upijajuća krema za ruke pomaže koži da zadrži hidrataciju dok nokti izgledaju zdravo i sjajno. Dermatološki testirano.

Sastav



Moje mišljenje

Ova krema dolazi u elegantnoj tubici. Koja je sama po sebi vrlo zanimljiva. Ova krema je malo gušće teksture, bele boje i blagog cvetnog mirisa tj. jasmina.
Brzo se upija i vrlo mala količina je potrebna. Ostaje zaštitni film na rukama nekoliko sati i samim tim su ruke hidrirane. Ova krema pomaže i za dodatnu hidrataciju zanoktica. Za nokte ova krema nema efekat, ali ja to nikad ni ne zahtevam od kreme. 


Cocoa butter hand, nails & cuticle cream 100ml

Šta kaže proizvodjač

Krema za ruke, nokte i zanoktice sa kakao puterom i vitaminom E. Ova krema sa kakao puterom i vitaminom E trenutno revitalizuje suve ruke i pruža dugotrajan osećaj hidratacije. Ne masna. Brzo upijajuća.

Sastav



Moje mišljenje

Ova krema dolazi u tubici koja je izuzetno privlačna za oko. Karamel boja, beo natpis i slika ploda kakaa.
Ova krema je vodene teksure, bele boje i izuzetno jakog mirisa na kakao. Kremica lepo hidrira ruke i zanoktice, dugotrajnija je na rukama nego prethodna. Krema se brzo upija, posle pranja ruku i dalje su dubinski hidrirane. Ova krema je jedna od top 5 u mojoj kolekciji i preporučujem je svima.



Cena 

Cena ovih kremica je oko 130 RSD (1€) u Avon katalogu.

Verovatno je većina Vas već probala ove kreme ali ja sam se odlučila ipak da napišem ovaj post. Ima dosta mladjih devojaka koje su krenule da me prate i želim da im poručim da je hidratacija kože veoma bitna. Dva puta dnevno i 10 minuta vremena svi sigurno imaju da posvete sebi.

Pišite mi koja je Vaša omiljena krema iz Avon kolekcije...

Hvala svima što me pratite...💋



You Might Also Like

16 comments

  1. Moj muž voli Avon kreme odgovaraju mu, meni ne, meni Bioten uglavnom :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su i Avon i Bioten odlicne kreme. Probala sam 😊

      Delete
  2. Mislim da sam probala sve Avonove kreme za ruke i ova sa cocoa butterom je definitivno moj favorit! Izuzetno dobro je zadovoljila sve potrebe moje, grozno suve, kože ruku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se, brzo hidrira cak i jako suve ruke. I dugo ostaju meke. 🙂❤️

      Delete
  3. Obozavam njihove kreme, ali druga mi je favorit.

    ReplyDelete
  4. Obe posedujem i koristim, vrlo sam zadovoljna i verovatno cu ih naruciti opet kada ih potrosim. Ne mogu da se odlucim za jednu jer su mi obe dragee i bas sam emotivino vezana za njih (haha). Odlicna recenzija S <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Jelenice moja ❤️ I ja sam zadovoljna 😊

      Delete
  5. Ova sa kakaom mi je predobra hmm .

    ReplyDelete
  6. Jasmin kremu bas trenutno imam i koristim a u kakao sam se razocarala :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je zao ako ti nije odgovarala. Ali ne vole svi tako intenzivan miris i mogu da razumem 😕

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews