Batiste dry shampoo - B.U. Golden kiss

November 18, 2016

Batiste šampon za suvo pranje i B.U. dezodorans



Danas vam pišem o ove dve stvarčice koje ste videli u naslovu. Batiste šampon želim već duže vreme da kupim ali nikad da ugrabim priliku za šoping. Sa druge strane dezodoranse ne praktikujem ali uživam trošeći jedan iz B.U. nove kolekcije. Ako vas zanimaju detalji nastavite da čitate.

Batiste suvi šampon

Je tu da vam za svega nekoliko minuta omogući efekat čiste, osvežene i uredne kose. Osim što njegovi sastojci neguju kosu, ovaj britanski, više puta nagrađivan proizvod, omogućava lakše oblikovanje istovremeno dajući kosi fenomenalan miris i volumen.
Batiste suvi šampon dolazi u nekoliko različitih linija.

Ja vam danas pišem o blush šamponu koji dolazi u roza-belom pakovanju.
Miris ovog šampona me podseća na baby puder.

Kada se naprska ovaj šampon na kosu ona postaje bela, ja je protresem prstima i ona se vrati u prirodnu boju. Kao što prozvođač kaže, kosa postaje glatka i nežna a opet puna volumena. Ovaj šampon moju kosu drži pod kontrolom samo tog dana. Uveče moram da je operem. Ovaj proizvod će vam omogućiti da se spremite ako je neka neplanirana situacija ili ako idete na put.
Ovo malo pakovanje (50ml) sam koristila 4-5 puta i možda imam za još dva pranja, malo veća količina je potrebna za potpuno dejstvo "čiste" kose.

Cena Batiste full size šampona je oko 600 dinara (5€), ali možete da ih nađete često na sniženjima. Može da se kupi i ova mini verzija za 200 dinara (1,5€).



B.U. Golden Kiss

Golden Kiss, novi, moderan, glamurozan i blistavi miris koji slavi jedinstvenost svake žene.

Ovaj dezodorans dolazi u zlatnom aluminijumskom pakovanju od 150ml (50ml je moj dezodorans). Na pakovanju se nalaze usne, što se podrazumeva jer se cela ta linija zove Golden Kiss. Na ovom pakovanju mi se sviđa i font slova. Definitivno bih ga kupila jer sam u poslednje vreme opsednuta stvorima koje podsećaju na zlato.

Sam miris je nezan sa vaćkastom notom, što ja i volim. Dosta je dugotrajan na odeći, ja ga nikad ne prskam na telo.

Cena dezodoransa je 210 dinara (1,5€).



Sarantis je uvoznik ova dva brenda ali i Biotena. Njihov sajt možete pogledati OVDE.



Nadam se da sam Vam pomogla mojim iskustvom.
Ako ste ih probali pišite mi. 

Hvala što me pratite...💋


You Might Also Like

4 comments

  1. Sviđa mi se recenzija, posebno za Batiste, pošto muku mučim za volumen i za dobrih suvim šamponom za hitne situacije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neces se pokajati veruj mi 💋❤️ Odlican je, ali taj dan uvece mora kosa da se opere 🙂

      Delete
  2. Batiste redovno kupujem, spas za osobe kojima se kosa brzo masti (kao meni) <3

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews