Krema za izbeljivanje i uklanjanje pigmentovanih fleka Bugarska ruža

November 03, 2016

Krema od ružine vode za izbeljivanje, uklanjanje pigmentovanih fleka



Od Bugarske ruže sam dobila ponudu da izaberem jedan proizvod po svom izboru kako bih ga testirala i kako bi Vam prenela svoje utiske. Ženica koja mi je dostavila kremu (Petra) bila je veoma prijatna i objasnila mi je kako da je koristim. Ja sam uslikala rezultate kako biste videli konkretno moj primer i iskustvo.



Krema je klinički testirana i sa dokazanim izbeljivajućim svojstvima. Pomaže pri otklanjanju tamnih mrlja i fleka, sprečava pojavu pigmentacije i posvetljuje ten, usporava proizvodnju melanina u koži i vraća joj svež i zdrav izgled. Štiti od štetnog uticaja sunčevih zraka, deluje hidrirajuće i pothranjuje kožu lica. U sastav kreme su uključeni: ružina voda, koncentrat duda, UV filter.
Način upotrebe: Lagano utrljati dva puta dnevno kremu na čistu kožu.

Sastav:



Ova krema dolazi u kutijici od 50 ml. Sam proizvod je bele boje ali kada se nanese na kožu je bez boje. Ima izuzetno jak miris na ružu i to mi je dosta smetalo.

Kremu sam koristila dvadeset dana a sad ću Vam reći i zašto. U prvih nekoliko dana po uputima Petre, kada sam kod kuće i ne šminkam se mogu da je koristim i 4-5 puta dnevno. Tako sam uradila i video se napredak već posle pet dana. Izbegavala sam korišćenje šminke kako bih dobila što bolji rezultat. Krenu sam da mažem kremu samo na mesta gde mi je bilo potrebno jer piše da izbeljuje kožu. Posle sedam dana sam primetila da mi se lice dosta oporavila i da pigmentovane fleke nestaju ali pigmentacija kože (ten) na tim delovima je bila dosta slabija. Nastavila sam da je koristim još nedelju dana a onda se pojavio problem, moja koža se zasitila i više joj nije prijala ova krema. Lice mi je bilo u potpunom 'haosu' bila sam se jako zabrinula i definitivno prestala da koristim ovu kremu. Bila sam upozorena na ovu reakciju jer ako u prvih mesec dana lice ne prihvati ovu kremu nema potrebe da se koristi dalje. Na moju veliku sreću krema mi je malo pomogla ali nisam se nadala i burnoj reakciji moje kože.

Pomirila sam se sa tim da će se moje lice smiriti kad za to dodje vreme, jednostavno sam pokušala na sve moguće načine da olakšam sebi ali nažalost retko koja krema mi je odgovarala. Previše osetljiva koža ovako reaguje i to je moj problem uvek u pronalaženju krema.

Rezultati koje sam dobila 




Ženica mi je rekla da ima žena koje godinama koriste ovu kremu i koje su zadovoljne ali to nije slučaj i sa mnom. Moja topla preporuka je da zaobiđete ovaj proizvod.

Cena ove kreme je oko 600 RSD (5€).
Njihovu ostalu ponudu možete da vidite ovde Bugarska ruža

Hvala Vam što me pratite... 💋


You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews