Dresslily wishlist #3

January 11, 2017


Posle prelepih stvari koje sam vam pokazala u prošlom postu, danas imate priliku da vidite nešto novo sa Dresslily sajta. Potrudiću se da vam pokažem i neke novitete.

Pored garderobe koju ste imali priliku da vidite u mojim postovima, ovog puta sam se odlučila za obuću.

Slične cipele ste mogli da vidite već u moje dve liste želja. Za ove sam se odlučila zbog njihove povoljne cene. Nadam se da će me oduševiti i kad stignu.

Novo na sajtu!

Aksesoari za telefone, tj. maske i fatrole.
Pokazaću vam par koje su mi se dopale, ali nazalost nema za moj model.


Na sajtu ima još noviteta, to je "oprema" za pse. Znam da nije ni modni ni kozmetički detalj, ali verovatno će nekoj od vas trebati.
Znam da su kod nas veoma visoke cene jaknica za pse, što ih ne biste kupile ovde i usrećile vaše ljubimce.



Klikom na naziv proizvoda idete na link istog, gde možete da vidite sve informacije.
Na Dresslily sajtu shiping je besplatan!

Da li vam se sviđaju noviteti?

Hvala što me pratite... 💋


You Might Also Like

1 comments

  1. Vau, ove futrole su prelepe! Vec neko vreme planiram da nabavin futrolu jer sam izuljala nov telefon, noseći ga u torbi sa ključevima.:/ Definitivno ću da pregledam sajt! :D
    www.bonnyssoulfood.wordpress.com

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews