Zaful wishlist #3

January 05, 2017



Drage moje, danas želim da vam predstavim malo drugačiju listu želja sa Zaful sajta.
U poslednje vreme su na sajt dodali mnogo stvarčica za šminkanje, a
sad mogu da se nađu i organizatori, veći setovi četkica, trepavice kao i sunđeri.

Baš sam se obradovala ovoj novoj ponudi.

Setovi četkica koje vam preporučujem. Izuzetno su povoljni i obavezno pogledajte detalje.

1. Makeup Brushes and Beauty Blenders
2. Plating Makeup Brushes Set
3. 10 Pcs Rhombus Makeup Brushes Set



Prvi set me je ostavio bez reči zbog njegove pristupačne cene, a dobijete sve sto vidite na slici. Da, da drage moje. 😊

Mislim da organizator svakoj od nas treba. Ako ste neko ko voli da je sve pod "konac" kako naš narod kaže, ovo je prava stvar za vas.

1. Jewelry Makeup Organizer
2. Makeup Organizer Drawer



Pogledajte sjajnu ponudu OVDE, sigurna sam da će vas nešto oduševiti.
Klikom na naziv proizvoda idete direktno na sajt.

Shiping iznad 30$ je besplatan.

Posetite Zaful sajt!

Hvala što me pratite... 💋

You Might Also Like

2 comments

  1. Cetkice bas lepo izgledaju. Organizator je svakako nešto što svima treba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se 😊 I meni se mnogo svidjaju, a i privukle su mi paznju njihovom cenom 😍

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews