Max Factor Lipfinity 45 So Vivid

March 21, 2017



Karmina u ženskoj kolekciji nikad dosta; moja ima oko dvadesetak. Do sad nisam uspela da nađem crveni karmin koji će me oduševiti, a ovog puta priliku sam dala Max Factor Lipfinity karminu.

Kao najpoznatija korisnica Max Factor Ruby Red ruža za usne, Marilyn Monroe je ikona lepote koja je podstakla žene širom sveta da nose crveni ruž. Inspirisan njenim kultnim izgledom, Max Factor lansira novu inovaciju za usne, Lipfinity Long Lasting ruž – beskompromisni i dugotrajni ruž koji preliva usne hidratantnom, intenzivnom bojom i zadržava raskošan izgled celog dana. Globalna anketa koju je sproveo Max Factor* pokazuje da 38% žena voli utisak koji ostavlja smela boja na usnama, ali da dugotrajni proizvodi isušuju kožu usana i dovode do smanjenja intenziteta boje tokom dana. Danas, sve brige oko izgleda usana postaju stvar prošlosti zahvaljujući novom Max Factor Lipfinity Long Lasting ružu – prvom Max Factor ružu za usne koji je istovremeno dugotrajan, pruža prelepu boju i čini usne mekim i hidriranim neverovatnih 8 sati!

Ruž nam dolazi u zlatnom, luksuznom pakovanju. Meni se ambalaža dopala na prvi pogled, a na slikama takođe izgleda fantastično.
Miris je prijatan, sa notom višnje, meni lično.
Ovi karmini mogu da se nađu u 6 nijansi.
Moja nijansa je 45 So Vivid.



Pastalno roza, crvena nijansa opisuje ovaj karmin. Veoma je specifičan i nosila bih ga kada su lepši dani, a da pritom imam preplanuli ten.
Karmin je odlično pigmentovan, hidrantan i dugotrajan.
Ono što mi se upravo sviđa kod ovog karmina, jeste to što hidrira moje usne, ne kao balzam ali je ok. Ne uvlači mi se u linijice na usnama i nema izraženih nepravilnosti kao kod mat karmina. Zadržava se 2-3 sata bez problema na mojim usnama ako ne jedem i ne pijem, pritom se skida ravnomerno i kada se skine usne i dalje imaju lepu pigmentaciju.

Trenutna cena ovih karmina u Jasmin parfimeriji je 650 dinara (5€), a u Lillyu je 850 dinara (7€).
Njihova standardna cena je oko 1200 dinara (10€).


Moji celokupni utisci su pozitivni kada se radi o samoj teksturi. Jedino me muči boja ali se nadam da ću je zavoleti. Na slikama mi prelepo stoji.



Da li ste probali neki karmin iz ove kolekcije?

Hvala što me pratite... 💋


You Might Also Like

1 comments

  1. Boja je meni prelepa, savrsena za prolece, a ambalaza deluje jako luksuzno, bas kolekcionarski primerak. :)
    Odlicna recenzija ♥

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews