Essence lash EXTENSION mascara

August 24, 2017


Na mom blogu ste imali priliku da vidite Essence maskare, a moja omiljena je Extreme pink. Uvek sam joj se vraćala jer je najviše odgovarala mojim trepavicama. Međutim. na testiranje mi je stigla nova maskara, koja obećava izdužene i punije trepavice. Tome treba da doprinese specijalno dizajnirana četkica u obliku dijamanta
Pakovanje izgleda veoma prefinjeno i sigurno bi mi privuklo pažnju.
Cena ove maskare je oko 460dinara (4e).



Kada sam otvorila maskaru, odmah sam primetila da je dosta drugačija od svih koje sam do sad probala. Nije imala "vlažnu" teksturu pa je samim tim odmah bila pogodna za korišćenje.
Četkica je obična, dok ja u poslednje vreme koristim uglavnom silikonske. Ovo mi nije predstavljalo problem, jer sam sa istom uspela da radim podjednako dobro.
Takođe je tanka i mogla sam da priđem korenu trepavica, i maksimalno ih izdužim. Efekat nije previše uočljiv ali uz dva sloja će izgledati sasvim solidno. Daleko važnije mi je da ova maskara da i na gustini, a to se svakako i dobija.


Ne trusi se i ukoliko je nanosite u dva sloja neće ulepiti trepavice. Proizvođač garantuje da će se maskara zadržati 18h na trepavicama, nisam ovo testirala ali verovatno bi izdržala. Ovo sam rekla zato što se izuzetno teško skida i sa micelarnom vodom, i sa dvofaznim sredstvom, a o običnoj vodi neću ni da pričam. 


Kad sumiram utiske maskara mi se dopala. Efekat je sasvim ok i pomalo mi liči na pink maskaru, jedina zamerka je skidanje. Ukoliko volite dugotrajne maskare ova će vam se dopasti.



Da li ste probali ovu maskaru, kakvi su vaši utisci?


Zapratite me i na instagramu, gde svakodnevno objavljujem zanimljivi sadržaj!


*pr proizvod

You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews