Trend it up tropicalize eyebrow gloss pen

September 30, 2017


Ukoliko me pratite neko vreme, znate da obožavam proizvode za obrve. U poslednja tri meseca sam bacila brdo para na iste. Pokušala sam da nađem neku olovku koja bi mi odgovarala ali uzalud.
Te vam danas prenosim utiske o ovom proizvodu, koji je od skoro na našem tržištu.


Ova olovka je iz limitirane kolekcije Tropicalize.
Proizvod tj. "srce" (kako bi neko rekao), dolazi u crnoj ambalaži. Sa jedne strane se nalaži i češljić, koji je izuzetno gust, pa se lepo raščešljaju dlake.
Ja sam uzela nijansu 020, ukoliko je to nijansa jer na ambalaži nema oznake, nego na bar kodu.
Takođe na pakovanju nije naznačeno koliko se proizvoda dobije, što sam tek kasnije primetila. Ovo je za mene ogroman minus jer želim da znam šta kupujem.

Olovka je dosta kremasta i ostavlja svetao trag. Samim tim pigmentacija je dosta slaba, a i veoma je teško nadograditi je. Ovo mi se apsolutno nije dopalo, a još više sam se razočarala, kada sam videla da moje obrve sjaje, jer ova olovka sadrži šljokice. Šta reći na ovo?!
Pošto imam lepe prirodne obrve, ova olovka ih je samo malo definisala i to je to. Nije popunila rupice koje sam ja želela, pa nisam mogla ni da iscrtam oblik.
Što se dugotrajnosti tiče, stajala mi je na obrvama 10h. To mi je apsolutno OK, ali ostalo mi se nije dopalo.



Njena cena je bila 470 dinara na sniženju, ali dobije se stvarno minimalna količina proizvoda.
Ja sam je koristila 5x, a ostalo mi je za još toliko.
Ovo je proizvod koji me je totalno razočarao i ne preporučujem ga.
Možda je neka od vas imala bolje iskustvo, a ako ste jedna od tih, ostavite komentar.

Ovako izgledaju obrve sa njom.
Vidi se sjaj,a i to koliko dlake izgledaju slepljeno.


Zapratite me na instagramu @ssforevermakeup1 !

You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews