Avon Clearskin black mineral mask

November 30, 2017


Sigurno ste upoznate sa činjenicom, da su upravo maske, moj omiljeni proizvod za negu lica. Pa tako nisam mogla da odolim ni ovoj, koja se našla u Avon katalogu. Pored ove maske postoji još par iz iste kolekcije, ali njih nisam probala. S obzirom na to da sam probala neke slične maske, htela sam da vidim da li ova može da ih zameni. U nastavku čitate detalje!




Proizvod nam dolazi u plastičnoj tubici od 75ml, ali isto tako se dobija i kutijica koja sadrži sve potrebne informacije. Čemu je namenjena, sastav i način upotrebe.
A ona je namenjena: za upijanje viška ulja, osvežavanje i pružanje energije koži.

Ova maska nema intenzivan miris. Tačnije, on je veoma prijatan, osvežavajuć, ali se ipak oseća glina.
Boja maske je crna, ali kada se osuši, ona postaje siva.




Prilikom prvog korišćenja sam mislila da je ovo peel off  masaka zbog njene teksture. Razlog je to što se veoma ravnomerno i brzo nanosi, odnosno prst klizi. Međutim, kako je krenula da se suši, videla sam da menja boju i da ona ustvari nije taj tip maske. Potrebno je nekih 15 minuta kako bi se u potpunosti osušila. 
Ona se skida vrlo jednostavno, jer nema onog efekta zatezanja i fiksiranja. Da budem preciznija, pri svakom narednom skidanju maske, uverila sam se u to da ona ostavlja neki film na koži, koji ne dozvoljava glini da prodre u pore. Masaka očisti pore u potpunosti ali ne ostaje boja u "rupicama". Ne znam kako bih vam to objasnila, ali imala sam masku od gline, koja mi je uklanjala sebum ali uvek mi se glina "uvukla u pore" i imala sam tačkice, bukvalno kao da su mitiseri. Svakako, to sa ovom nije slučaj i zato kažem da postoji taj neki "zaštitni" film.
Pored dubinsko očišćenih pora, koža posle nje ostaje veoma glatka na dodir. Primetila sam i da mi je sebum smanjen u naredna tri dana.


Maska se skida lagano, ali ja volim da pređem lice sa silikonskim sunđerom ili četkom za umivanje, kako bih bila sigurna da je u potpunosti čisto. Zaboravila sam da kažem, dosta utiče i na upalne procese na licu. Potrošila sam baš dosta proizvoda, jer ga koristim jednom nedeljno i nisam imala nikakve neželjene reakcije. Konkretno bih je preporučila devojkama sa kombinovanom i masnom kožom.

Olakšavajuća okolnost kod ove maske je to što je gotov proizvod  i ne moram da pravim sama. Isto tako i veoma pristupačna cena je presudila.
Cena ove maskice je oko 300 dinara (sve zavisi od kataloga).
Ja sam prezadivoljna i nastaviću da je koristim i kupujem!

Slični postovi:

Zapratite me i na instagramu, gde je trenutno aktuelna i nagradna igra!




You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews