Byphasse make up remover wipes

November 22, 2017


Koji proizvod je najbolji za skidanje šminke?!
Kada sam kod kuće, uglavnom koristim micelarnu vodu u te svrhe, jer mi je ona pri ruci. Dok mi se maramice nalaze na polici ili u torbi. Zašto u torbi?! 
Zato što vikendom nisam kod kuće, a nikad sa sobom ne ponesem micelarnu vodu jer su mi sva pakovanja ogromna.

Na testiranje sam dobila razne proizvode Byphasse brenda, ali sam se prvo svakako odučila da probam ove maramice.
One mogu da se pronađu u većem i u manjem pakovanju. Tačnije, manje pakovanje sadrži 25 maramica i njegova cena je oko 250 dinara, a veće 40 maramica i njegova cena je 315 dinara.



Ove maramice sadrže formulu sa mlečnim proteinima, koje ima hidrirajuće dejstvo.
Miris nije previše intenzivan, a mene podseća na neki cvet (možda jasmin).

Moji utisci su sasvim solidni. Maramice su natopljene ali ne previše. 
Sa njima se vrlo brzo i jednostavno skida sva šminka sa lica. Ja ih koristim i za maskaru i senke na očima. Uvek su mi skidale sve, sem alajnera koji ja ne želim da trljam. 
I da napomenem, nikad me nisu pekle oči.
Tečni puder se takođe skida bez problema. 
Meni je potrebna jedana maramica da skinem svakodnevni makeup, ali za full našminkano lice dve.
Maramica naravno neće ukloniti 100% šminku, kao nijedan drugi proizvod koji je namenjen skidanju.
Bitno je da se posle umijete gelom ili umivalicom, što ja svakako uvek praktikujem.




Do sad nisam probala proizvode ovog tipa i ne znam stvarno da li ću nastaviti da kupujem iste. Više mi se isplati da micelarnu vodu ponesem u travel size pakovanju.


Zapratite me i na instagramu, gde svakodnevno objavljujem novosti!


*pr proizvod

You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews