Revlon Colorstay pressed powder

November 05, 2017


Kompaktni puderi su uglavnom namenjeni mešovitoj i masnoj koži. 
Oni nam služe kako bismo se matirili, odnosno, sprečili lučenje sebuma u T-zoni.
Ja nemam problem sa sebumom, ali ukoliko puder moram da nosim više od 10h, ovaj korak ne mogu da preskočim.


Do sad nisam probala skuplje presovane puder, pa se moje mišljenje baziralo samo na pristupačnije brendove. Međutim, u nastavku će te saznati da li vredi uložiti novac u malo skuplji proizvod.
Ovaj proizvod nisam viđala u Lillyu ali mislim da je od skoro u prodaji i kod nas. Njega možete da poručite i preko njihove online prodavnice.
Cena ovog pudera je 1900 dinara (15e).

Puder nam dolazi u veoma kvalitetnoj crnoj kutijici. Nije elegantna, ali je praktična i čvrsta.
Kada se pakovanje otvori, gore se nalazi pan sa puderom, a ispod njega se druge strane se nalazi ogledalce i sunđer.
Dobija se 8,4g proizvoda.

Ja posedujem nijansu 830 Light/Medium, a postoji još jedna 840 Medium.
Ova nijansa jedino ne bi odgovarala devojkama koje imaju izrazito svetao ten. 
Potpuno je neutralna i ne sadrži narandžasti podton.



Prvo zapažanje je bilo usmereno ka teksturi ovog pudera. Tačnije, ovaj puder je sitno samleven i pod prstima ima svilenkastu teksturu. Mislim da je ovo sjajno, jer se isto tako ponaša i na licu.

Pokrivna moć ovog kompaktnog pudera je neverovatna. Ukoliko koristite tonirane kreme ovo će biti sjajan proizvod za vas, ali ukoliko koristite pudere sa jačom pokrivnom moći i ne baš.
Ako koristite tečni puder tog tipa, pa ovaj presovani, lice će izgledati skoro pa besprekorno. Neko možda voli taj izgled "maske", ali ne i ja. Ne smatram ovo kao manu ali to je stvar ukusa. U tom slučaju je bolje koristiti neki puder koji ima slabu do srednju pokrivnu moć.

Kada bih morala da komentarišem ponašanje ovog pudera tokom setovanja lica, imala bih samo pozitivne komentare. 
Ne ostavlja lice "kejki", minimalno se uvlači u pore i dodatno sakrije problematične delove tj. crvenilo, flekice itd. Kada koristim ovaj puder, moja šminka ostaje na mestu dok je ne skinem, a prosijam se tek posle 6-7 sati.

Ja ovaj puder koristim skoro za celo lice, jedino ne setujem predeo ispod očiju sa njim jer volim da imam naglašen hajlajt, odnosno svetliji deo lica. 


Kada sumiram utiske, mislim da je ovo sjajan proizvod za žene koje koriste samo tonirane kreme, a treba im još nešto kako bi dobile dodatnu pokrivnu moć i dugotrajniju šminku.
Takođe, mislim da bi bio odličan za tinejdžere, koji koriste samo korektor za bobuljice i podočnjake (ukoliko ih imaju).
Ja sam pronašla balans između proizvoda koji mogu da budu kompatibilni i prenela vam svoje iskustvo.


Nadam se da vam se ovaj post svideo, ako ste probale ovaj puder, ostavite mi komentar!

Još neki postovi Revolon prizvoda:



*PR proizvod




You Might Also Like

7 comments

  1. Super post. Nisam probala ovaj proizvod ranije i posle toliko citanja o njemu mozda ga i isprobam.❤


    Volela bih da bacis oko na moja tri nova posta koji su na blogu.❤
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Odlican post, divne fotke. Puder izgleda kvalitetno :) https://50nijansiroze.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete
  3. Za cenu koju ima dobro je što je zaista kvalitetan, za one koji misle da bi imali koristi vredi prištedeti. :D


    http://www.couture-case.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se Jelena ;) Ovo je moje misljenje, ali sve zavisi koliko neko zeli da ulozi u kozmetiku. A Revlon je malo skuplji drogerijski brend. Mozda ima i boljih pudera ali ja sam probala svega nekoliko. :)

      Delete
  4. Super ti je post.Lijepo pises ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/11/04/muke-zvane-studentski-dom/

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews