Byphasse univerzalna krema

March 21, 2018


Napokon vam danas pišem o proizvodu koji je namenjen za negu lica i tela.
Kao što znate, ovi postovi su izuzetno retki na mom blogu zbog problematične kože koja je sklona ekcemu. Tačnije moja koža je suva i osetljiva i iz tog razloga ne mogu toliko često da menjam proizvode.


Uzela sam da probam Byphasse univerzalnu kremu jer je namenjena i za lice. Vodila sam se logikom, ako je namenjena za lice znači da je izuzetno nežna.
Bila sam u pravu!
Ova krema nam dolazi u prelepoj plastičnoj ampalaži od 250ml. Meni se dopada roze-bela kombinacija i pakovanje ne bih menjala, minimalističko ali efektno.
Kada se otvori poklopac, postoji aluminijumska folija, koja je znak da apsolutno niko nije koristio kremu pre vas.


Šta kaže proizvođač?

Byphasse hranjiva i hidrantna krema za lice i telo za sve tipove kože.
Hidrira i hrani kožu, ostavljajući je mekanom i nežnom tokom celog dana.
pH neutralna formula i sastav bez boja i parabena održavaju prirodan balans, ostavjajući kožu negovanom.


Sastav:



Ako me pratite na instagramu, sigurno ste upoznate sa prvim utiscima vezano za ovu kremu, a ako ne svakako ću vam napisati :).
Prvi utisci su bili veoma pozitivni. Imala sam "dozu" straha da mi koža ne odreaguje na ovaj proizvod ali je sve prošlo ok. Koristila sam je još 2-3 puta (a onda se se postupak nastavio :D) i koža mi je zaista svaki put prihvatila ovu kremu.
Kada sam je prvi put nanela, prvo što sam primetila jeste svakako njen miris. Miris me podseća na ružinu vodicu.

Tekstura ove kreme je veoma legana na koži, tačnije istog trenutka se upija i ostaje samo tanak film. Koža je posle izuzetno nežna, meka, bukvalno kao bebina guza.
Ova krema i hrani i hidrira kožu, što proizvođač garantuje. Ja sam primetila razliku posle nekih nedelju dana od kad koristim istu.
Nju ne koristim svaki dan, ali je koristim svaki drugi.

Mislim da je ovo idealna krema za sve devojke sa suvom i osetljivom kožom tela jer će definitivno pomoću da vaša koža dobije sjaj i  bude adekvatno hidrirana.
Svakako najvažnije je to da se brzo upija i mogu odmah da se obučem.


Ovu kremu možete da nabavite po ceni od 400 dinara u Lillyu.


Nisam je koristila za lice jer imam svoju rutinu pa ne bih da menjam, ali svako čula sam sve pozitivne utiske vezane za negu lica kada je ona u pitanju.


Objave sa Instagrama @ssforevermakeup1




*pr proizvod






You Might Also Like

1 comments

  1. Odlicna recenzija,hvala na preporuci! Zapratila sam tvoj blog,nadam se da ces uzvratiti :)


    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews