Za mesec dana 5kg manje

June 13, 2018


Leto nam je stiglo i svi su sad u fazonu ajde da smršam što više jer ću tako da izgledam top...
Hmm, samo ću da kažem ovo je ogromna greška, nemojte da radite to zbog leta, URADITE TO ZBOG SEBE!

Ja sam moju avanturu započela još početkom godine ali nažalost nisam imala sve informacije kako bih to zaista i videla.

U početku sam samo šetala 5km dnevno i jela kao i obično, međutim rezultati se nisu videli pa sam se odlučila za promene..

Prva promena

Mesec sam započela VMA dijetom koja je veoma rigorozna, a da li sam bila zadovoljna?! 
NISAM!
Prva stvar koju sam naučila iz ove dijete jeste svakako da smanjim unos soli i šećera.
Druga stvar je da su obroci na 4-5 sati i da nema užine.

Što se tiče VMA dijete pridržavala sam se u celosti 15 dana. 


Obroci

Svaki dan za doručak se jede parče dvopeka i jedna pomorandža, što meni odgovara jer ne volim da jedem ujutru ali eto čisto da nešto pregrizem.
Ručak i večera se uglavnom svode na meso (juneće koje sam ja zamenila pilećim ili ribom) i jaja. Naravno uz to se jede ili paradajz ili krastavac.

Kad pogledam za jedan obrok mi je bilo dovoljno 125gr mesa i povrće ali ako 15 dana jedete jedno te isto dosadi vam.

Koliko sam smršala sa VMA dijetom?

Zadovoljna sam ja izgubljenim kilogramima ali sad ću da vam kažem u čemu je problem.

U prva 3 dana sam izgubila oko 1kg što je sva voda koja se skupila u organizmu.
Međutim, završila sam sa 3,5kg manje za dve nedelje, što je bilo za mene vrlo iznenađujuće.
Moja sreća nije dugo trajala pa mi se odmah posle dva dana vratio jedan kilogram.

ZNAČI TOLIKO SAM SE OGRANIČILA, JELA MINIMALNE KOLIČINE KOJE SU NAPISANE ZA OVU DIJETU, A OVO DA JE REZULTAT?!

Apsolutno sam bila razočarana jer sam kasnije isto toliko smršala, a da sam jela šta sam poželela!



Druga promena 


Moji obroci su i dalje bili na 4-5 sati ali sam obroke skoro u potpunosti promenila u drugoj polovini meseca.

Za doručak sam i dalje jela parče dvopeka ali nekad sa dodatkom pikant humusa. 
Dok sam umesto pomorandže jela breskvu kojima je sad sezona.

Ručak mi je bio, dva jaja pa uz to neko povrće, pileće belo meso sa tikvicama ili kuvani kupus.
Jednom sam jela čak i batak i karabatak sa povrćem i integralnim pirinčem.

punjene tikvice

Večera mi je uglavnom bila neki slatkiš...
DA, DOBRO STE PROČITALI SLATKIŠ
Kad kažem slatkiš ne mislim na gotov slatkiš koji ćete da uzmete, tipa keks.
Pravila sam zdrave palačinke bez šećera i pšeničnog brašna.
Mada sam nekad pravila i ovsenu kašu (ne kupovnu jer sadrži dosta šećera).
U zavisnosti kakav mi je bio ručak, tako se opredelim za večeru.

zdrave palacinke

Jela sam zdravo i u ovom periodu nisam konzumirala so i šećer.

Ovaj period mi je protekao 5 puta bolje i izgubila sam takođe 2,5 kg od kojih mi se ništa nije vratilo!



NAJVAŽNIJI DETALJI

SO - so je isto kao i droga! Nažalost u našoj kuhinji se u sve i svašta stavlja so kao i vegeta (začin c),
koji u svom sastavu sadrži 60% soli i ponešto aditiva.
Stručnjci su rakli da u namirnicama ima dosta natrijuma i da nam nije potreban, međutim teško je promeniti neke NAVIKE.
Meni je u početku bilo sve bljutavo ali sam otkrila neke nove začine.

So je isto toliko odgovorna za "skupljanje" vode u organizmu.
A dnevna doza koju su stručnjaci naveli kao da je ok za naš organizam jeste pola kašičice.


VODA - voda, voda i samo voda! U ovih mesec dana voda je za mene bila izvor života. 
Pila sam i idalje pijem po 2-2,5 litre iste.
Voda je preporodila moj organizam, pila sam i pre vodu ali u ovim količinama ne. Kad se vratim iz šetnje, sa treninga ja popijem minimum pola litre vode.
P.S. čašu od 250ml sam zamenila kriglom :D

ŠEĆER - svi smo upoznati sa činjenicom  da šećer nije zdrav ali on nosi i kalorije.
Tačnije jedna kašičica ima 16 kalorija, što znači da za dve kašike iste možete da pojedete jednu breskvu ili pomorandžu koje će vam dati "pripodan" šećer.
Moj savet je JEDITE VOĆE, a ne ŠEĆER!


OBROCI NA 4-5h - ovo je vrlo bitna stvar! Organizam luči insulin koji je odgovoran za masti. Ukoliko se jede na svaka dva sata insulin neće uzimati "rezerve" masti kako bi vam dao energiju nego će ih taložiti. Što ukratko znači da ne možete nikako da smršate! 
Zato obratite pažnju na ovo.
Međutim ja smatram da između obroka ne bi trebala da se pije ni kafa, tačnije samo voda.
Posle jednog od obroka popite svoju kafu i to je to. Kad kažem da popijete kafu, to se odnosi na narednih 15-20 minuta, a ne da pijuckate do ručka. :D
Istraživanja pokazuju da insulin tek posle 3 sata, ukoliko sam dobro zapamtila, "uzima masti".
Sve tvrdnje možete da potražite na internetu...


Začini

Kurkuma- Kurkuma je izuzetno bogata antioksidansima. O njoj pišu i da je lekovita i svašta nešto.
Meni je skroz ok. Ne daje poseban ukus jelu ali nemojte da preterujete sa istom jer je dnevno pola kašičice više nego dovoljno.

Ljuta tucana papričica- meni je ovaj začin uglavnom za meso i kuvana jela. Tačnije ukoliko pržim piletinu dodam malo papričice i ona bude ukusnija, kao da jedete roštilj. :D
Ljuta papričica ubrzava metabolizam!

Origano- njega obično dodajem samo u obrok salate.

Cimet- cimet meni dođe kao zaslađivač u slatkim obrocima. Ovsena kaša i palačinke bez njega ne mogu da prođu.

Kakao- kakao isto koristim u slatkim obrocima.



Dosta sam eksperimentisala u drugoj polovini, jela sam čak i tortilje i kuvani kupus, ima dosta stvari ali ne mogu baš svega da se setim :)

Ukoliko stvarno želite da smršate, morate da promenite svoj način života!
Hranite se zdravije!

Ovo nije uopše lagano.
VMA dijeta je stvarno rigorozna ali mene je samo naučila dve stvari koje sam gore navela.
Smatram da nije potrebno toliko odricanja kako biste smršali, bitnije je da promenite svoj jelovnik.

Rezultati su vidljivi ali zapitajte se da li želite da živite zdravo ili je bitnije da sad smršate i posle jedete sve što ne treba.
To nije dugoročno rešenje!

Kako je moj organizam prihvatio ovo?!

Da budem iskrena, VMA dijeta me je iscrpela, samo sam mislila kad će sledeći obrok. 
Smatram da nijedna osoba koja je fizički aktivna ovo ne može da izdrži.
Može, ukoliko želi da rizikuje svoje zdravlje!
Tačnije ako vi šetate više od 5km dnevno, imate obaveze, posao, trening od minimum 45 minuta ovo neće moći da ide.
Ako ste po kući ceo dan i imate jedan trening može da prođe.

Ova promena je zaista uticala na moj organizam pozitivno, tačnije moje lice je toliko čisto da je to neverovatno.
Iznenadila me je činjenica da su mi ciklusi redovni, bili su i pre ali razlika je ogromna.
Pre sam dobijala na 35 dana, a sad na 25 dana.
Ovo je za mene velika promena!

Moguće je smršati samo uz ishranu ali nikako nemojte da se izgladnjujete.
Dijete se u mom slučaju nisu pokazale kao dobra odluka!


Smatram da sam vam malo pisala o ovih drugih 15 dana koji su za mene bili raj na zemlji. Ukoliko se slažete, posvetiću se u narednom postu receptima i korisnim savetima kako bez dijete smršati?!


Pa da zaključimo još jednom šta je važno!

Pokušajte da izbacite so, šećer, sokove, hleb, grickalice i slatko iz svog života. 
Verujte mi nisu vam potrebne ove stvari!
Jedite na 4-5 sati, tačnije TRI obroka dnevno.


Jedite više povrća, paradajz, krastavac, tikvica, karfijol sta god.
Međutim, izbegavajte KROMPIR koji u svom sastavu ima visok nivo skroba. 
To je trenutno dok ne smršate, ali posle može da se konzumira bareni krompir u malim količinama. 
Što znači maksimalno dva krompira u toku dana :) 

Meni ova promena zaista prija, što ne znači da ću se odreći svih stvari koje volim, a koje nisu zdrave.
Tačnije možete jednom u 7 dana da pojedete parče piće, sladoled i slično.
Gledajte da to nije često i da ta porcija bude prilagođena vama.

Ja sam pojela dva sladoleda u mesec dana i idalje sam gubila na težini!


Naravno pored ishrane krenula sam i da treniram. Ovo nije uticalo značajno na početku, dok nisam skontala na koju "grupu" mišića moram da se koncentrišem i tako dalje. 
Sad su mi treninzi uglavnom traju 45 minuta. 


Pišite mi da li želite više recepata u jednom postu, jer su svi veoma jednostavni!


I za kraj samo da se ogradim, ovo su informacije koje sam ja pronašla i koje sam primenila i videla rezultate. Što ne znači da će na svaki organizam isto da deluje tj. isto da prihvati!


7.5.'18
73.4 kg
- Struk 82 cm  
- Grudi 93 cm 
- Kukovi 100 cm 
- Butine 104 cm 


Gornje slike su od 8og marta
Donje slike su mesec dana pre dijete tj. od 26og aprila


10.6.'18
68.4 kg
- Struk 78 cm 
- Grudi 93 cm 
- Kukovi 94 cm
- Butine 102 cm 


Tačno posle mesec dana "dijete" 7.6.




You Might Also Like

9 comments

  1. Odličan post i veoma poučan. I ja pijem dosta vodu , mislim da je za mršavljenje najbitnija stavka voda pa sve ostalo ❤❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voda je zivot :) hvala ti na podrsci <3

      Delete
  2. Bravo za detaljan i poučan post!

    ReplyDelete
  3. Bravoo 👏🏻 👏🏻 👏🏻 I ja sam bila na toj VMA dijeti i uopste mi ne odgovara, brzo mi se smucilo sve to sto se jede. I sad sam jednostavno sama sebi odredila sta cu jesti i kada, vezbam redovno i gubim kilograme :D A ovo za so u pravu si, stvarno je kao droga... Kao i secer xD

    www.infashionchains.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja vezbam <3 drago mi je da si pronasla to sto ti odgovara. VMA je dobra jedino kao da se dovedes u red po pitanju discipline :D

      Delete
  4. Drago mi je sto si uspela da izdrzis toliko /znam da ja ne bi/.Drago mi je sto si ovako detaljno opisala da svako zna na cemu je pre nego sto se odluci za ovu vrstu dijete :)

    Novi post:

    http://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/07/the-zulu-palette-by-juvias-place.html

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

K&P

Instagram

Blogfeednews