Golden Rose HD kolekcija

October 18, 2018



Bilo mi je potrebno par meseci kako bih stekla kompletne utiske o ovoj kolekciji i danas želim to da podelim sa vama.
Prvi utisci su bili podeljeni i to ste mogli da vidite na FB stranici kao i na Insta story-u.


HD korektor


Dolazi u "olovci" i ima sunđerasti aplikator. 
Dobija se 3ml proizvoda.
Moja nijansa je 03, a postoji 8 nijansi.


Meni se dopada način aplikacije proizvoda, međutim sunđer "upija" određenu količinu.
Teksura korektora je suvlja, pa mi je potrebna neka hidrantna krema pre upotrebe istog.
Lepo se blenda i stapa sa tenom i bez pudera. Dugotrajan je. 
Njegova pokrivna moć je srednja. Prekrije podočnjake ali fleke od bubuljica ne.
Jedina mana ovog pudera jeste njegova teksura, ukoliko se ne koristi krema, bore će biti i te kako naglašene.


Njegova trenutna cena u Lilly-u je 410 dinara (akcija traje do 30.10.'18 na sve Golden Rose proizvode).



HD tečni puder

Puder dolazi u tubici sa zlatnim čepom, što mene podseća na luksuz.
Dobija se 30 ml proizvoda.
Može da se pronađe u 10 različitih nijansi, a moja je najsvetlija 101 porcelain.


Meni je ovo puder za svaki dan i zadovoljna sam kvalitetom.
Imam mešovitu kožu i obavezno moram da setujem T- zonu kako bi puder ostao na licu ceo dan, u suprotnom polako kreće da se "gubi" posle 4h.

Pokrivna moć ovog pudera je srednja i vrlo je lagan. 
Završnica je polu mat i ne ističe dodatno bore, linije i suve delove na licu.

Prvi utisci su mi bili podeljeni jer je meni uglavnom dugotrajnost najvažnija ali kad sam ga setovala i koristila prajmer stvarno je lepo izgledao.
Nanosim ga sa blenderom jer mi se tako najbolje pokazao.


Od mene ima plus kao dnevni puder 😊.


Njegova trenutna cena u Lilly-u je 580 dinara.


HD puder za setovanje



Puder dolazi u plastičnoj ambalaži i dobija se 12.5g proizvoda.
Takođe se uz puder dobija i sunđer ali ja nemam naviku da ih koristim.
Ovaj puder može da se pronađe u 4 nijanse, a ja imam 202 banana.


Svima je već poznato da se ovaj puder najčešće koristi za setovanje korektora, ja sam ga koristila na taj način ali sam setovala i ostatak lica sa njim.
Ovaj puder ima sjajnu završnicu ali lice toliko izgleda "ispeglano" sa njim, to je savršenstvo.
Teksura ima sitan šimer koji na dnevnom svetlu daje ovaj efekat.
Oduševljena sam jer nisam probala ništa slično.

Verovatno vas najviše zanima da li se uvlači u bore i linijice, i da i ne.
Ukoliko vam se prethodno nije uvukao korektor, neće ni puder.

Probala sam i "baking" tehniku sa njim i stvarno nemam nijednu zamerku. 
Ovaj proizvod bih definitivno preporučila svima jer ujedno i "osveži" lice tim blistavim efektom.
Nema flashback.

Njegova trenutna cena u Lilly-u je 460 dinara.



Definitivno vredi pogledati ove pudere!




You Might Also Like

1 comments

  1. Odlicna recenzija. Probala bih kameni puder, ali u nekoj univerzalnoj nijansi 😊

    xbeautyplace.blogspot.com/2018/10/max-factor-colour-elixir-cushion-sjaj.html?m=1 🐞🎀💄

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews