Glassesshop - kupovina

January 22, 2019


Kupovina naočara preko interneta?! 😉

Naočare posedujem dve godine i dobro sam upoznata sa cenom kod nas, kao i na internetu.
Ukoliko tražite isplatljivije rešenje moj vam je savet da se odlučite za internet kupovinu.

Ja sam imala priliku da naručim jedne sa Glassesshop sajta.


Prvo što će te da primetite na njihovom sajtu jeste širok asortiman okvira, kako za žene tako i za muškarce.
Definitivno mogu da kažem da imaju okvire koji prate trendove.
Imala sam dilemu za koji da se odlučim ali svakako uspela sam da nađem nešto jedinstveno.

Ispod svakih naočara postoje informacije o širini/dužini modela, što je dodatni plus.
Ukoliko imate neke stare naočare koje vam odgovaraju, lako možete da ih uporedite sa novim modelom koji planirate da kupite.


Naočare mogu da budu sa dioptrijom i bez, sunčane ili ne, izbor je vaš.
Unosite podatke o vašoj dioptriji prilikom poručivanja, u tom slučaju morate da idete na kontrolu i saznate vašu dioptriju.


Moj model izgleda ovako!




Murphy Classeic Wayframe - Black


Kao što vidite ovo je model dva u jedan (2in1) i imaju dioptriju.
Slobodno mogu da kažem standardne, a ustvari dobija se i dodatak koji je za sunce.
Sunčani deo se stavlja po principu klika. Zakači se za deo (most) koji je kod nosa i sa strane se nalaze magneti koji drže sve na svom mestu.



Zadovoljna sam modelom, prvenstveno ovim standardnim. 
Kvalitet je sjajan, kako okvira tako i stakla.
Definitivno mi se sve dopada.



Nemam nijednu zamerku. Sunčani "deo" je sasvim ok ali sebi sam dosta čudna jer ne nosim često sunčane naočare.




Cena ovih naočara je 40$ (4150 dinara).
U ovu cenu su uračunata i stakla, kao i poštarina.
VRLO POVOLJNO!


Uz prvu kupovinu možete da iskoristite i kod od -10% popusta
WELCOME10

Takođe nećete imati problem sa carinom jer na aerodromu preuzima AKS pošta paket i donosi vam na adresu.

NA ISPORUKU SAM ČEKALA VRLO KRATKO, OKO 10 DANA (poručila sam ih 26.12.2018., a stigle su mi 10.1.2019.).

Njih možete pronaći na instagramu @iglassesshop, kao i na FB-u GlassesShop.com









You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews