Alverde maska za kosu sa avokadom i ši puterom

April 12, 2019

Do sad nisam probala ništa od Alverde kozmetike ali za sve postoji prvi put. 😉
U mesečnom katalogu sam videla sniženje a pošto je mojoj kosi bilo potrebno nešto "novo", odlučila sam se za ovu masku.


Maska dolazi u ljubičastoj kutijici od 200ml. Ispod čepa postoji i "sigurnosna" folija.
Preovladava miris avokada ali se oseća i ši puter.

Sastav (prikazan na slici)


⭐ Specifično kod ove maske je to što je dosta gušće teksture za razliku od maski koje sam do sad probala.
⭐ Koristi se pre pranja kose, tačnije 20 minuta pre.


Za moju ultra dugu kosu potrebna je vrlo mala količina. Pakovnje će bukvalno da traje celu večnost.
Nanosim je samo na polovinu kose-krajeve.

❌ Na normalnom tipu kose ne bi trebalo da se drži više od pola sata.
Jednom prilikom sam je držala oko sat vremena. Masku sam uspela da isperem ali kosa mi je posle pranja izgledala slepljeno.

✔ Oduševio me je učinak.
Dobija se sjajna i meka dlaka koja je spremna za jednostavno stilizovanje.
✔ Posle 3 meseca korišćenja (1-2 puta nedeljno) primetila sam ogromnu razliku u kvalitetu dlake.
Kosa mi je trenutno sjajna i meka, a znakovi ispucalih i suvih krajeva su manje vidljivi.
Rekla bih da je ova maska "nahranila" moju dlaku.


Definitivno bih ovu masku preporučila svim devojkama koje žele da oporave svoju suvu kosu i vrate joj sjaj.
Meni je jedino ona pomogla u periodu zime iako imam mnoge proizvode za negu.


Njena cena je 450 dinara u DMu.





You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews