CITY COLOR CONTOUR EFFECTS

March 21, 2016

CITY COLOR paleta za konturisanje

O ovoj paleti se mnogo pričalo i pisalo ali isto tako mislim, da ne i dovoljno. Ova paletica je dugo bila na mojoj listi želja jer nikako nisam mogla da pronađem odgovarajući proizvog u ovu svrhu. Znam da su mnoge hvalile  NYX Taupe rumenilo, ali od kad su 'izbacili' novo nisam čula mišljenja o istom.
Bila sam pogledala cene i odlučila da naručim ovu paletu umesto NYXa. Cene su bile drastične za razliku od jednog i tri proizvoda.

O paleti
Ovu paletu sam dobila zapakovanu u čvrstoj kutiji sa natpisom LOMLJIVO. Kad sam otvorila preko palete je bio providan celofan što potvrđuje da niko pre vas nije 'dirao'.
Sama ambalaža je od čvrstog kartona, bez ogledala što mislim da je odlično jer većina ovakvih paleta ga ima.

U sebi sadrži tri proizvoda a to su nijansa za konturisanje, bronzer i hajlajter. Gramaža ovih proizvoda je 3 x 4,5g.

Sastojci: Talc, Mica, Mineral Oil (Paraffinum Liquidum), Methylparaben, Propylparaben, Tocopheryl Acetate, Fragrance (Parfum), Tocopherol, Iron Oxides (CI 77499).

Moje mišljenje
Ja sam prilično zadovoljna sa ovom paletom. Veoma je pigmentovana i mora da se pazi prilikom nanošenja. Lepo se blendaju proizvodi ali isto tako može i vrlo lako da se pretera. Mislila sam da će da mi bude tamna, jer sam dosta svetla ali lepo se dozira proizvod, tako da sa tim nećete imati problem.
Contur nijansa je hladna smeđa sa sivim pod tonom.
Bronzer je lepa topla nijansa, ne vuče na narandzasto što me je iznenadilo.
Hajlajter je bele boje sa blagim šimerom ali se vrlo lepo blenda i ne primeti se.

Ovo su svočevi koje sam napravila jednim nežnim pokretom, pigmentacija je neverovatna. Slikano je na dnevnom svetlu kao sto možete da vidite gore je i paletica radi realnije boje. Sad ću da probam da vam pokažem i kako to izgleda kada se izblenda. Slika ispod.

Kako je koristim
Koristim je kako što i piše na samoj paleti. Kontur nijasu nanosim sa Blush četkicom 10E o kojoj sam pisala OVDE. Volim da mi se ta linija vidi i da je precizna a onda sa bronzerom izblendam zajedno.
Bronzer nanosim iznad kontura i malo ga spustim na konture.
Hajlajter koristim iznad bronzera na jagodicama, iznad usne i ispod obrve ako želim nešto neutralniji izgled.

Ocena 8/10
Dajem mu manju ocenu zbog vrlo pigmentovanog proizvod, i zbog toga što meni ne izgleda lepo kad ga nanosim na matirano lice, već moram da ga nanosim pre matiranja odnosno fiksiranja.
  
Cena
Cena ove paletice je 1200 dinara (10$) i u Srbiji može da se nađe u UltraSunu  ili na njihom sajtu. Poštarina za ovu paleticu je 175 dinara.

Ovako to izgleda,ja volim da se vidi ali i da je izblendano...


Recite mi vaša iskustva i kako vi konturišete lice....:)


Hvala Vam što me pratite...

You Might Also Like

8 comments

  1. Wow, prelepo izgleda na lici. Iskreno, ja nešto nisam bila luda za konturisanjem lica. Prosto nisam želela da lice prenatrpavam sa toliko prizvoda (od prajmera, senkica, setovanje, ruž, itd) Polako dam počela da se interesujem za tu tehniku šminkanja, samim tim si me zainteresovala ovom conture paletom. Morqću da je isprobam ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da cu da je vidim u nekim od narednih videa ako je uzmes..nisam bila ni ja luda,za svaki dan nije ali kad idem sa dragim na kaficu ili u setnjicu ili naravno na nesto posebno moram da budem sva svoja :) mislim decko me gleda i bez sminke ali eto cisto da ne bude stalno sve isto :D

      Delete
  2. bas je lijepa ova paleta i meni se mnogo dopada :D lijepo napredujes u pisanju recenzija i blog ti sve vise dobija na jacini :D sve 10 samo tako nastavi :D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trudim se da to bude kratko a jasno koliko je to moguce a opet sve da kazem i da se ne ponavljam :) hvala ti punooo na lepim recima :*

      Delete
  3. Odlicna recenzija, uživala sam posebno u demonstraciji
    Extra makeup

    ReplyDelete
  4. Sjajan tekst, hvala na recenziji, realna je cini mi se, nije previse nahvaljeno, kao na drugim blogovima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) zelim da vam prenes svoje iskrene utiske i isto tako pokusavam da vam prenesem pravu sliku proizvoda i svoceve :*

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews