Moj način sređivanja obrva

април 15, 2016

Sređivanje obrva

Devojke kao što sam Vam obećala, evo objavljujem post kako ja sređujem obrve.

Obrve nisam sređivala nekih nedelju ipo dana i odlučila sam da slikam i da Vam objasnim postupak.



Na osnovu mojih crta lice ovako izgleda šema, znam da je vrlo zanimljivo ali šta sad da radim.
Bele crte označavaju početak obrva. Sve dužine merim sa jednim tankim krajem od četkice ili može sa štapićem. 
Početak obrve traba da počinje gde je kraj nosa, osobe koje imaju veći nos tu crtu mogu da pomere na sredinu nozdrve i tako vizuelno stanje nos.

Crvene crte označavaju sam vrh obrve.
Ovo radim tako što stavim četkicu na sredinu nozdrve, da prolazi kroz zenicu dok  gledam pravo i tamo gde prolazi kroz obrvu, tamo treba da bude najviši deo ili polukrug-špic.

Crna crta označava kraj obrve.
Ovo radim tako što stavim četkicu ispod nozdrve i koso pratim liniju donjeg kapka. Sama određujem da li će obrve da mi budu više ka unutra ili ka spolja.


*Ovako izgleda pre i posle*


Nadam se da vidite razliku.

Jedino je važno da pratite crte lica i da ne preterate sa čupanjem. Nije bitno da li je jedna dlaka ispala ili ne. Verujte mi da je bitno samo da dođete do odgovarajućeg oblika.

Moje obrve nisu iste kao što možete da vidite. Na jednoj nemam sam vrh obrve jer su mi dlake jako svetle, na drugoj su mi ravne dlake a na ovoj ne, tako da ne mogu bolje i da hoću. Uz malo korigovanja sa šminkom možete da dobijete odlične obrve. 


Ja sam se potrudila da na najbloji način pokažem kako to radim. Drugi način ne postoji pa se nadam da će i ovaj da bude koristan..


Nadam se da Vam se svideo post i pišite mi da li Vam je olakšao ili otežao posao?!

Hvala puno što me pratite.....

Devojke imala sam problem sa fbom tako da Vas molim da me dodate na novoj stranici. STRANICA SE NALAZI SA LEVE STRANE BLOGA. I NARAVNO NA FBu KO ŽELI DA ME DODA ZA PRIJATELJA IMATE GORE NA LINIJI PIŠE FACEBOOK (pored kockice o meni).

HVALA JOŠ JEDNOM SVIMA :*



You Might Also Like

0 коментара

Blogfeednews

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Essence srbija

K&P

Burra