Everyday makeup #10

мај 28, 2016

Šminka za svaki dan

Drage moje, dugo nije bilo ovih postova ali obećavam da više neće biti pauze ovako dugo.

Ovo je vrlo jednostovan i brz makeup, ja ga odradim za 10 minuta i uglavnom ga nosim kad nemam vremena da se šminkam.

Postupak

1. Nanosim bazu za senku.

2. Nanosim (#1) jednu mat hladno ljubičastu nijansu i pregib i spoljašnji ugao oka.

3. Nanosim (#2) šimerastu razo-ljubičastu senku na pokretni deo kapka.

4. Dodajem u sam spoljašnji ugao (#3) tamno ljubičastu šimerastu senku. Blendam ono što je ostalo na četkici ispod 1/3 donjeg kapka.

5. Dodajem u unutrašnji ugao oka šimerastu belu senku kako bih otvorila oko i maskaru naravno na trepavice.

To je sve...

Koristila sam 


- Essence Roses paleta
- Ebelin duo četkica

Ovako to izgleda na meni 



Verovale ili ne ali ja sam uspela da se kontrolišem i da vam uradim ovaj brzinski makeup :) Izvinjavam se zbog tamnih slika ali napolju je bilo oblačno i senke se jedva primete.

Kako Vam se sviđa ovaj makeup i da li ste probale nešto slično?


Hvala što me pratite... :*




You Might Also Like

14 коментара

  1. Prelepo je!Ja isto često koristim ovu paletu,stvarno ima lepe boje..Ali ti me odusevis svaki put kad objavis ovakav post,super je!

    ОдговориИзбриши
  2. Super izgleda baš mi se dopada, diskretno a efektno :)

    ОдговориИзбриши

Blogfeednews

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Essence srbija

K&P

Burra

Bioten