Saradnja sa Nakit Mina Handmade

May 30, 2016


Drage moje lepotice, danas za Vas imam sasvim novu temu. Nije u pitanju makeup ni kozmetika, reč je o nakitu.



Svaka devojka, žena voli sitne detalje kako bi izgledala lepše i privukla pažnju na sebe. Ovog puta mi je divna ženica Mina omogućila da uzivam u svim čarima nakita. Mina mi je ponudila šta god sam želela iz njenog asortimana, i ja sam joj poslala par sličica njenih radova. Želela sam da bude iznenađenje i rekla joj da sama iskombinuje šta želi.
Odabrala je prave letnje nijanse, izradila je narukvice i poslala mi je. Poslala je jednu narukvicu za mene i jednu za Vas.

Prva narukvica je sastavljena od različitih nijansi pink boje i sitnih detalja kao što su zvezdica, kuglice, znak beskonačno i sitnih kružića. Mnogo mi se sviđa i baš su pogođene nijanse koje ja volim da nosim.



Druga narukvica je prelepa letnja žuta narukvica sa velikim krugovima, nazad ima i jedan listic. Ova narukvica je takođe prelepa i upadljiva.


Mnogo mi se sviđa Minin rad i zato sam želela saradnju sa njom. Mnogo mi je drago da postoji tako predivna osoba, baš smo se razumele, i sa jedne i sa druge strane je bilo  lepih i pozitivnih komentara.



Ovde možete da poručite nakit

Minina stranica
 https://m.facebook.com/Nakit-Mina-Handmade-973970645972472/
Minin profil
https://m.facebook.com/profile.php?id=100011497250048

A sad trk na moju stranicu da učestvujete u nagradnoj igri gde je Mina sponzor.

Moja stranica
https://m.facebook.com/SSForeverMakeup1-blog-1398470113794087/?ref=bookmarks


Hvala što me pratite... :*


You Might Also Like

3 comments

  1. Divne su narukvice, ja sam prosle godine pravila slicne i obozavam ih. Cestitam ti na saradnji draga Silvi :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno 😊❤️ Vec ih uveliko koristim i odusevljena sam.

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews