SUBRINA phi keratin perfect foam

July 04, 2016

Subrina keratinska pena 



Drage moje dame, imam jednu lepu vest! Uvoznici Subrina brenda, kao i još dosta brendova su mi omogućili da testiram proizvode i da vam kažem moje lične utiske.
Danas ću da vam pisem o Subrina keratin perfect foam tj. o peni za kosu.

Šta kaže proizvodjač



Pena sa visokim sadržajem keratina za dodatnu intenzivnu negu oštećene, suve i iscrpljene kose. Učvršćuje razdvojene keratinske veze u kosi i jača njihovu strukturu. Posle upotrebe kosa je puna, glatka i neopterećena. Nanesite na opranu peškirom osušenu kosu. Ne ispirati. Ne učvršuje kosu.




Moje mišljenje 


Ova pena je vrlo lagane strukture, NE LEPI kosu što je meni izuzetno bitno. Kada se nanese na opranu kosu ona se lepo raščešlja.
Isfenirala sam kosu kako bih videla i ostale rezultate koji mogu da se postignu. Pomoću ove pene feniranje mi je bilo 'mačiji kašalj', jer je moja duga kosa bila isfenirana u roku od 10 minuta. Tokom feniranja nije dolazilo do mršenja kose i zapinjanja četke. Pena daje dodatan volumen kosi i štiti dlaku. Posle feniranja nije dolazilo do naelektrisanja kose a miris je toliko božanstven i dugotrajan, punih 12h je imala baš intenzivan miris.
Pošto imam problem da mi se kosa ukovrdža sama od sebe ili od gumice, ovog puta kada sam koristila penu nisam imala taj problem.
Volumen mi je trajao puna dva dana i nisam imala probelm sa čuperkom koji je uvek prisutan na temenu moje glave :D.
Na ne tretiranoj kosi se takodje pokazao kao odličan, jer je imao iste karakteristike i moje kovrdže su uspele da se pretvoje u blage talase.

Ocena 10/10 

Ovaj proizvod mi je uštedeo  vreme, dao mi je volumen, miris koji traje duže vreme i izuzetno nežnu kosu. Nema onog osećaja suve kose kao sa drugim penama. 



Cena
Cena ovog proizvoda je 1140 dinara (9€) u online prodaji.

Zaista mislim da je ovaj proizvod vredan pažnje, sa njim možete da uštedite 10-15 minuta za feniranje. Kosa će da vam bude zaštićena, imaće volumen, biće nežna i imaće miris. To bi bilo sve.


Da li ste imale priliku da probate ovaj proizvod i kakvi su vaši utisci?


Hvala što me pratite... 💋



You Might Also Like

2 comments

  1. Nisam nikada probala nijedan njihov proizvod baš zanimljivo, moja majka koristi :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ni ja do ovog trenutka i bas me je odusevio :)

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews