Celulit

October 13, 2016

Celulit



Došao je dan u mesecu gde se družimo sa malo drugačijim temama. Znam da dosta Vas čeka ovaj dan na mom blogu, danas ću Vam pisati nešto više o celolitu.

Šta je celulit?

Celulit je deformitet izražen kod žena gde zbog nagomilavanja masnoće i toksina ispod kože, vezivno tkivo slabi i stvaraju se deformiteti kože koji podsećaju na pomorandžinu koru. Nastaje kao posledica poremećaja mikrocirkulacije potkožnog tkiva.
Od celulita pati čak 80 % žena.



Moje iskustvo

Celulit se poljavljuje u nekoliko faza a ja ću da pričam o mojoj.
Prva faza - najpre je neprimetan na prvi pogled i vidi se samo kada se prstima stegne koža, i to u obliku malih kvržica i udubljenja.
Upravo, kao što sam navela meni se kvržice pojavljuju samo kad sednem ili pritisnem kožu. Trenutno pokušavam da de rešim te situacije i u tome mi pomaže Avon solutions cellu break 5D. Kada namažem ovu kremu, koža mi postane mekša i zategnutija. Posle dva meseca korišćenja mogu da kažem da su rezultati zadovoljavajući. Dosta mi je pomogla da moja koža izgleda zategnutije. Nikad ne očekujem puno od kremica ali mogu da pripomognu. Ja imam problem samo na butinama i to uspevam da rešim ovim putem, ne želim nikakve tretmane jer sam zadovoljna ovim proizvodom. Mislim da svako ko primeti neke veće promene krene sa intenzivnim treninzima i pravilnom ishranom. Ako imate manje probleme toplo preporučujem ovaj Avon proizvod.



Svaki organizam je poseban, trebate jedino da nađete šta će Vašem telu najviše da odgovara. Mislim da telo bez celulita ne postoji i zato Vam prenosim moje savete. Naravno da celulit dolazi sa godinama i načinom života. Potrudite se da brinete o sebi i svom telu. Bolje je sprečiti nego lečiti, tako narod kaže.
O ovom Avon proizvodu ću uskoro da napišem i recenziju.

Da li ste imale iskustva sa celulitom i koji su Vama preparati pomogli?

Hvala što me pratite...💋



You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews