Wishlist Girlmerry

October 13, 2016

Lista želja sa Girlmerry sajta

Danas pišem opet post vezan za saradnju. Ovog puta ću da Vam predstavim sajt Girlmerry.

Na sajtu može da se nađe baš velika kolekcija haljina, jaknica, kombinezina, kupaćih kostima i intimnog veša.
Posebno mi je privukla pažnju opuštenija kolekcija haljina, malo otvorenije i opustenije tačnije, sexy kolekcija. Mini haljine namenjenje za dame sa oblinama.
Cela kolekcija ovde ---> Klik

Evo nekih primera:

Cut mini dress




Autumn dress



Ja sam malo zatvoreniji tip i volim više zatvorene haljine. Pa bih izdvojila i neke koje su upravo za mene.

Zipper casual dress



Hollow back mini dress



To bi bilo sve od ovog posta, pišite mi koja se Vama haljina najviše dopala. Sve informacije i cene možete da vidite na linkovima.


Hvala što me pratite...💋


You Might Also Like

2 comments

  1. Ova crna, poslednja... Prelepa je, mada su mi i sve ostale super! Cestitam na novoj saradnji! ��

    ReplyDelete
  2. Hollow back mini dress i Autumn Dress <3

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews