Bioten SKINNERGY So Alive!

November 15, 2016

Bioten losion za telo



Moja opsesija koja traje već dva meseca je verovatno svima očita. Opterećena sam Bioten proizvodima jer ih pre nisam probala, ovog puta Vam pišem o losionu za telo. Ako želite da čujete moje utiske, nastavite da čitate.

Osetite voćnu eksploziju na svojoj koži i negujte je nežnim dodirom prirode! Brzo upijajuća formula. Bioten So Alive losion za telo je obogaćen:
100% prorodnim ekstraktom Gođi bobica, poznato i kao "voće sreće", revitalizuje kožu i daje joj energiju, čime sprečava dehidrataciju kože i pruža joj blistav izgled. 
Nutri Moist 48H predstavlja jedinstvenu kombinaciju čistih prirodnih sastojaka i znanja nauke, koji momentalno nudi Vašoj koži dodatnu dozu hidratacije, koja traje i do 48 sati.

Šta je gođi bobica?
Malo sam istraživala jer me je ovo zanimalo, nikad pre nisam čula za ovu bobicu ali sam našla informacije.
Godzi bobice (goji) se širom planete smatraju za pravi izvor dugovečnosti i svrstavaju ih u jednu od najmoćnijih biljaka sveta. Kako to obično biva ovaj mali crveni dijamant i njegova izuzetna lekovitost su mnogo puta osporavani pa čak i na našem području. Glavni razlog za to je nemogućnost nabavke sveže goji bobice jer se dosta brzo kvare.
Već hiljadama godina gođi bobice koriste se u tradicionalnoj kineskoj medicini kako bi dovele u ravnotežu „yin“ energiju bubrega i obezbedile bolju hidrataciju.
Kilogram ovih bobica košta oko 18€ i u Srbiji može da se nađe na plantažama.



Sastav:



Ovaj losion dolazi u velikoj tubi od 250ml. Pakovanje je vrlo primamljivo, energično i puno boja.
Miris je kiselkast i podseća malo na pomorandžu.

Losion je jako lagan, brzo se upija i ono što mi je najviše privuklo pažnju je dugotrajnost ovog losiona.
Posle samo nekoliko minuta od upijanja, koža postaje glatka i nežna na dodir. Sad nisam probala da li je dugotrajna 48h ali kada se okupam odmah je namažem i do sutra do kupanja moja koža je hideirana. To definitivno mogu da potvrdim. Kada nisam stavila kremu posle tuširanja narednog dana koža je i dalje bila hidrirana ali svega 4-5 sati. Losion ne sadrži paraben, parafin i veštačke boje (kao i svi njihovi proizvodi).



Ono što me je kupilo kod ovog losiona definitivno je miris i digotrajna hidratacija. Moja topla preporuka za ovaj losion. Ako imate izrazito suvu koži i Vama će odgovarati.

Cena ovog losiona je 335 dinara (3€) u Lillyu.

Za toliko nisku cenu je i više nego odličan, mogu da ga svrstam kao jedan od boljih koje sam do sad probala.



Pišite mi da li ste probale možda ovaj losion i kakvi su vaši utisci.

Hvala što me pratite...💋


You Might Also Like

2 comments

  1. Obozavam godzi bobice, imamo ih u vocnjaku, vrlo su ukusne :D Krema deluje zanimljivo, vec dugorazmisljsm da isprobam neku ali su misljenja podeljenja, nekome ili odgovara u potpunosti ili izaziva opasne akne po licu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postoji varijanta za lice i telo. Ja koristim losion za telo, ovaj losion (kremu) za lice jos nisam probala pa za to ne mogu da tvrdim. Hvala na komentaru 😊 Miris bobica je savrsen.

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews