October favorites

November 04, 2016

Oktobarski favoriti



Ovog meseca malo kasnim sa favoritima, navikla sam da objavljujem krajem meseca ali kao što znate bila sam na Serbian bloggers dayu i nisam imala vremena da napišem post. Ovog meseca imam samo pet favorita pa ću u nastavku reći nešto više.



Moj favorit broj jedan je definitivno Revlon Colorstay za mešovitu/masnu kožu. Ovaj puder ispunjava sva moja očekivanja, potpuno prekrivanje, dugotrajnost i kontrola T-zone. Kada sam išla na blogersko druženje, puder sam nanela u 5h ujutru i do 21h je bio na licu. Oko 17h sam ga jednom matirala i to je sve. Mnogo sam zadovoljna ovim puderom.
Recenziju možete pogledati ovde

Paletica o kojoj sam dosta pisala u poslednje vreme je Catrice chocolate nudes. Ova paletica mi je odlična za dnevne varijante, minimum dve nijanse i ja sam spremna što bi se reklo. Mislila sam da mi pigmentacija neće odgovarati ali lepo se nadogradjuje i ne treba da se preteruje. Malena je i uvek mogu da je ponesem sa sobom.
Recenziju pogledajte ovde

Takođe, jedan favorit koji je ovog meseca bio zadužen za moju kožu je Bocassy serum. Nisam probala nešto ovoliko dobro, toliko mi odgovara da je moja koža postala hidrirana i blistava, pored toga mi je smanjio crvenilo. Svaki dan mi sve više prija i postaje moj favorit godine polako ali sigurno.
Recenziju pogledajteovde



Za negu tela u ovom periodu mi pomaže Bioten skinnergy so alive, izuzetno prijatnog mirisa. Prvo me je kupio miris a onda i njegova dugotrajnost. Kada se nanese koža ostaje dosta dugo hidrirana a pritom se jako brzo upija. Odgovara mi i uskoro vam pišem recenziju.

O ovom Bioten dvofaznom sredstvu sam skoro pisala recenziju ali moram opet da ga pohvalim jer to zaslužuje. Skida šminku oko očiju u samo jednom potezu a pomaže mi i u skidanju Revlon pudera koji se malo teže skida. Prezadovoljna sam njegovim učinkom.
Recenziju pogledajte ovde


To je sve za ovaj mesec.

Koji su Vaši favoriti, da li ste probali ove proizvode?!

Hvala što me pratite... 💋


You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews