ZAFUL PU Leather Zips Solid Color Satchel

December 19, 2016




Pre par dana mi je stigao ovaj prelepi ranac koji sam poručila sa Zaful  sajta. Listu želja možete da vidite OVDE.
Iako se nisam nadala pozitivno me je iznenadio; u nastavku slede sve informacije.

Ovaj ranac je na moju adresu došao za nekih 16 dana (platila sam carinu  490 dinara-4€).
Ono što sam uspela da uradim je da testiram sve njegove mogućnosti jer sam odmah sutradan isla u Beograd.

Na sajtu izgleda ovako:




Uživo izgleda ovako:




Činilo mi se po merama sa sajta da će ovaj ranac biti dosta manji, međutim nije tako. On je meni idealan za putovanje od dva dana (mislim ako niste zaluđenik kao ja i nosite pola svoje kozmetike sa sobom 😄).
Crna torba, sa zlatnim detaljima je uvek aktuelna i definitivno ne možete da pogrešite.
Ja je koristim i kad idem u grad da kupim nešto jer mi je stvarno postala miljenica. Dodatni plus je to što može da se iskombinuje uz dosta outfit-ova.

Ranac ima dve pregrade jednu veliku i jednu pri dnu malu za sitnice. U velikoj pregradi postoje tri džepica a jedan ima i rajfešlus.

U tašnu sam uspela da stavim: jedan zimski džemper, dve duge i dve kratke majice, atlet majicu, sorc i donji veš.



Malo je reći koliko mi je ovaj ranac olakšao život i moju ogromnu torbu stavio u drugi plan. Preporučujem ga definitivno svima.

Sve detalje o veličini, materijalu i ceni pogledajte OVDE.



Ne zaboravite da je na Zafulu i dalje  preko 30$ freeshiping. 

Da li vam se sviđa ovaj ranac?

Hvala što me pratite... 💋



You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews