Bioten krema za normalnu/kombinovanu kožu

March 02, 2017



Moja potraga za dobrom kremom se nastavlja. Meni je veoma važna nega lica, više od kozmetike jer želim da moja koža izgleda bresprekorno. 
Pronašla sam serum koji kontroliše crvenilo na mom licu, ali je veoma skup i u potrazi sam za nekom približno dobrom kremom.
Pošto sam koristila tonik namenjen istom tipu kože od Biotena, ubedila sam se da probam i kremu.

Bioten skin moisture linija je kompletan sistem nege lica, baziran na kliničkim ispitivanjima i poznavanje potencijala prirode, sa proizvodima koji efikasno hidriraju i čiste vašu kožu.
Ova lagana krema pruža Vašoj koži efikasnu dugotrajnu hidrataciju, ostavljajući je mekom i nežnom, bez masnih tragova. Formula je obogaćena 100% prirodnim ekstraktom dunje, dobijenim ekološkim i pažljivim metodama proizvodnje, koji pomaže da se zadrži prirodna vlažnost kože. 
HYDRO NUTRIENT 24H, napredni hidratantni kompleks, kombinuje čistoću prirodnih sastojaka sa znanjem nauke, pruža trenutnu hidrataciju i produžava je do 24h, ostavljajući prijatan osećaj na vašoj koži.
Bioten krema savršeno hidrira i štiti vašu kožu. Njena nemasna tekstura matira predele na koži koji se sijaju pa je idealna i kao baza za šminku.

Sastav:

Krema dolazi u staklenoj teglici sa 50ml proizvoda i zelenim poklopcem.
Tekstura ove kreme je na vodenoj bazi
Miris je presavršen, ekstrakt dunje kao i cela kolekcija namenjena normalnoj/kombinovanoj koži.


Krema je veoma lagana, brzo se upija i to je ono što ja volim. Ovu kremu sam koristila uglavnom ujutru, ali kada mi je bila potrebna dodatna hidratacija koristila sam je i uveče.
Miris je božanstven kao što sam već rekla i zadržava se neko vreme na koži. Ovu kremu sam koristila kao podlogu za šminku i nisam imala nikakav problem sa puderom. Nanosio se ravnomerno kao i svaki drugi put a moje lice je bilo zaštićeno.


Od ove kreme sam dobila nenormalno blistavu i meku kožu tj. vratila je moje dehidrirano lice u život. Na obrazima sam imala izuzetno suvu kožu od vetra i to je nestalo posle 3 dana. Tokom korišćenja primetila sam da lepo izjednači kožu i pore su manje izražene. Takodje, utiče i na izlučivanje sebuma, konkretno moj se dosta smanjio.
Na prvom mestu ova krema nudi dubinsku hidrataciju i zato je moj trenutni favorit kada je ona potrebna mom licu. 
Ne treba puno proizvoda i zato će ovo pakovanje meni trajati sigurno 6-7 meseci ako je svakodnevno budem koristila.
Nisam imala nikakvu iritaciju, crvenilo ili nešto slično.
Krema ne sadrži parabene, parafine i veštačke boje. Dermatološki je testirana.

Njena cena je oko 460 dinara (4€) i mislim da je veoma pristupačna. 



Ja bih ovu kremu preporučila svima kojima je potrebna hidratacija i kontrolisanje sebuma.
Meni je lično pomogla i zato se našla u januarskim favoritima. 

Da li ste probali ovu kremu i kakvi su vaši utisci? 

Hvala što me pratite... 💋


You Might Also Like

8 comments

  1. Odlična recenzija draga. Korisim ih često, veoma su dobre! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete
  2. Nisam znala da postoji krema iz ove kolekcie :)
    Generalno, ova kolekcija mi se jaako dopala, od tonika, preko vlaznih maramica i gela za umivanje. :)
    Obavezno cu isprobati kremicu :)
    Oslicna recenzija, pratim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Jana 😊 Postoji i ja sam odusevljena.

      Delete
  3. moja koza lica poludi u ovim promjenama vremena i niti jedna krema mi ne odgovara :/ trenutno koristim Queen Odelia Facial Serum i dnevnu kremu ali mi je bas pri kraju i moram kupiti neku novu :) ova mi se kremica bas dopada jer je za hidrataciju i kontolisanje sebuma :) super je rezenzija :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti ❤️ Ja koristim Bocassy serum koji je oko 20€ pa bih da nadjem nesto slicno njeme, ali za upalne procese ova mi ne pomaze toliko.

      Delete
  4. Meni je takodje koza potpuno poludela i ne znam vise kako da joj ugodim. :( Cini mi se da bi mi odgovarala, jer su mi obrazi uzasno dehidrirani, a T-zona masna kao slaninica. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj ovu kremu i tonik njihov iz iste kolekcije. Sigurno ces uspeti da smanjis to. 🙂

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews