Essence make me brow vs. Farmasi eyebrow mascara

March 24, 2017


Počela sam serijal poređenja i baš mi se dopadaju ovakvi postovi. Znam da se i vama dopao prvi post na ovu temu, a pisala sam o Catrice kamuflaži i Aura korektoru, ako ste propustile pogledajte POST.


Ovog puta ću vam pričati o maskarama za obrve. Meni su one važne jer imam duge dlačice i posle par dana skraćivanja svaka vodi svoju politiku. 

Farmasi maskara sadrži 5ml proizvoda, dok Essence ima 3.8ml. Pakovanja su dosta različita kao i same četkice. 
Essence pakovanje mi se više svidelo jer ima više teksta i informacija o samom proizvodu.
Četkica ove maskare je jednaka celom dužinom, dok je kod druge, šira pri početku a uža pri kraju.
Moram da priznam, u ovoj kombinaciji više mi se svidela četkica Farmasi maskare jer je preciznija.


Tekstura takođe nije indentična. Essence maskara ima dosta gušću teksturi i sitne dlačice koje su fenomenalne. Farmasi nažalost to nema. 
Pigmentacija Farmasi maskare daleko je veća i meni je potrebno dva sloja kako ne bih morala uopšte da crtam obrve. Essence maskara je kao gel i fiksira obrve, slaba pigmentacija je mana iste.
Dugotrajnost je podjednaka.

Što se tiče nijansi meni više odgovara Essence jer je to hladna siva nijansa (miš boja), lakše mi je da kombinujem uz senke. Farmasi maskara ima dosta topliji podton, to mi je lepo samo kada se nanosi samostalno. Inače, oba brenda imaju dve-tri nijanse tako da to uzmite u obzir.


Kada bih morala da biram, opet bih izabrala obe jer je svaka posebna na svoj način, ali ja želim da dam prednost Essence maskari. 
Razlog zašto me je kupila jeste to što izgleda prirodno posle aplikacije, dugotrajna je, ima dlačice koje dopune nedostatke i cena joj je duplo manja. 
Tačnije njena cena ne prelazi 260 dinara (2€) a Farmasi maskara je trenutno 600 dinara (5€).
Mislim da nema potrebe izdvojiti toliko novca za običan gel, ali svakako mi je dobar proizvod.

Recenziju Essence maskare nažalost nemam.


Koja je vaš favorit? Javite mi utiske.

Hvala što me pratite...💋




You Might Also Like

1 comments

  1. Nisam imala ni jednu ni drugu maskaricu ali planiram kupovinu ove Essence maskare :)

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews