Gayatri gel za masnu i problematičnu kožu

March 10, 2017



Dodatna nega naše kože zahteva mnogo vremena ali nam je to vreme potrebno. Meni je bio cilj da se oslobodim bubuljica iz puberteta. Srećom one su se smirile same ali uvek mi izađe neka nova.
Posle neprijatnog iskustva sa jednom kremom nisam ništa želela da stavljam na lice. Bazirala sam se na proizvode koji su mi odgovarali i uspela sam da saniram problem. Ovaj gel sam dobila od Jelene i ovog puta joj se zahvaljujem, njena iskustva su bila pozitivna, a ja sam skupljala hrabrost par meseci kako bih krenula napokon da ga koristim.
U nastavku vas očekuju moji utisci kao i nešto više o Gayatri kozmetici i kompaniji Eko rubis koja uvozi njihove proizvode.

"EKO RUBIS" d.o.o prodaje  potpuno prirodnu ajurvedsku kozmetiku. Proizvodi su poreklom iz Indije, zemlje koja je poznata po drevnoj vedskoj medicini – Ajurvedi. Ajur veda, što u prevodu znači znanje ili nauka o životu, je najstariji i najcelovitiji pristup zdravlju, ali je prvenstveno orijentisana na zaštitu i očuvanje zdravlja i lepote, kako unutrašnje tako i spoljašnje. Danas je ajurveda priznata širom sveta i postoji mnogo kompanija koje se bave proizvodnjom ajurvedskih dodataka isharani i kozmetike. Mi vam nudimo proizvode ajurvedskih kompanija iz Indije koje imaju dugu tradiciju u proizvodnji autentičnih ajurvedskih proizvoda.

Nim gel za masnu i problematičnu kožu

Efikasan u nezi masne kože, kao i kod problema sa aknama i infekcijama, jer sadrži nim, bosiljak, neven i ulje čajevca.
Nim i bosiljak imaju antibakterijska svojstva i vrlo efikasno čiste kožu od toksina, nakupljene prljavštine i izumrlih ćelija sa površinskog sloja kože. 
Neven regeneriše suvu, ispucalu, osetljivu kožu sa lošom cirkulacijom. Zbog visokog sadržaja joda vrlo je koristan u suzbijanju kožnih infekcija. Ublažava mnoge kožne probleme.
Čajevac uravnotežuje ph kože, čisti pore, leči akne, denzifikuje ali ne nadražuje kožu. Izuzetno efikasno eliminiše mikroorganizme i onemogućava njihovo razmnožavanje.


Gel nam dolazi u beloj kutijici sa plavim detaljima. Teksura je zelene boje, tokom nanošenja ona je providan. U kutijici se nalazi 50gr ovog proizvoda.
Miris je veoma blag ali ima notu peperminta, nisam se susrela sa nim biljkom pa nisam stručna da kažem da li je to karakteristično za istu.

Prvi susret i prvi pozitivni utisci su fenomenalni.
Gel nanosim isključivo  uveče i to samo na akne i veće probleme na koži. Kada se gel namaže lepljiv je par minuta dok se u potpunosti ne osuši, miris se zadržava neko vreme i to mi baš prija jer me opusti pre spavanja.
Ono što sam primetila jeste da su se moje bubuljice povlačile tokom noći kada njega namažem, 85% upaljene bubuljice za njega su mali problem. Potkožne akne će nestati za dva dana, ali neće biti one velike upale i bolova.
Ovo nije prazna priča, iskreno vam kažem koliko meni pomaže. Pritom i PMS bubuljice su mačiji kašalj kako bi naš narod rekao.
Uvek me spašava kad mi izađe neka bubuljica pred neki događaj jer se sa ovim gelom to za čas reši.

Ne pamtim kad sam imala neki veći problem u poslednjih dva meseca od kad ga koristim.
Ovaj gel mi nije izazvao nikakve probleme, alergije ili nešto slično na koži. Samo mi je pomogao!
Ovaj proizvod ne sadrži parabene, parafine, PEG i veštačke boje.


Dobre strane ovog gela su definitivno meni privukle pažnju i idalje ću ga koristiti.
Ono što vam ja ne preporučujem jeste da nanosite šminku preko njega jer smatram da ne bi imao dejstvo. Dobar proizvod za negu smatram da to treba i da ostane.

 Jedini problem koji me muči jeste to što mu ističe rok trajanja (inače mu je rok 3 godine) a ja sam potrošila vrlo malo proizvoda.
Svakako planiram da naručim drugi jer mislim da bez njega neću moći, pritom bih kupila zalihe ovog gela za svaki slučaj.

Kao što vidite na gornjoj slici ovo je upaljena akna na čelu. Sutra dan se ona potpuno osušila ali je potreban još jedan dan kako bi se u potpunosti povukla.


Cena ovog gela je 400 dinara (3€).

Preporučujem ovaj proizvod svima koji imaju problem sličan mom.
Njihove proizvode možete da vidite na sajtu Ekorubis ili na FB stranici.

Da li ste probali ovaj proizvod i kakvi su vaši utisci?

Hvala što me pratite... 💋


You Might Also Like

8 comments

  1. Ovo deluje bas zanimljivo, mada nije namenjenom mom tipu koze :)
    Odlicna i detaljna recenzija :)

    JL Blog

    ReplyDelete
  2. Drago mi je da si prebrodila strah od probanja novih proizvoda, a jos mi je draze sto ti je ovaj gel pomogao kao meni. Apsolutno se slazem sa tvojim misljenjem, a utisci su skroz realni. Opis gela, mirisa, nacina delovanja - odlicni, do detalja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Jeco ❤️ Morala sam da vidim da li je zaista toliko odlican gel i uverila sam se da jeste 😘

      Delete
  3. nikada nisam imala nekih ocajnih problema sa bubuljicama, pojavi se po neka tu i tamo pogotovo u periodu kada su mi ispiti ili prelazak godisnjih doba :D po slika mi se cini da dobro radi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je odlicno, ja nisam te srece. Meni su stalni "gosti". Dobro je da sam nasla nesto ovoliko efikasno. 😊

      Delete
  4. Draga Silvija, drago nam je da si prepoznala kvalitet Nim gela i veliko hvala na javnim pohvalama ovog proizvoda :)
    Trenutno čekamo uvoz nove količine proizvoda, nadamo se da će stići uskoro.
    Veliki pozdrav!
    Eko rubis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ivana 😊 Zaista sam odusevljena ovim proizvodom! ❤️

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews