Revlon Photoready Airbrush effect

April 16, 2017


Prva reč, prvi utisak, prva fotografija za mene su veoma bitni. Konkretno ću se bazirati na fotografiju. Svi se uglavnom razočaramo kada nam prva slika ne ispadne dobro, a onda sledi druga i još gomila slika. Ufff, problem svake žene je svakako naći onu pravu. 
Koliko je bitna ta prava fotografija, bitan je i sam kvalitet šminke. Danas želim da vam predstavim puder koji mi je vrati nadu u "peglanje" lica bez fotoshopa. Znam da zvuči zanimljivo.

Tečni puder za besprekoran izgled
• Smanjuje vidljivost pora 
• Revolucionarna formula sa fotohromatskim pigmentima
• Specijalni pigmenti obezbeđuju blistav izgled vaše kože
• Srednja do visoka pokrivna moć
• Zaštitni faktor SPF 20


Puder nam dolazi u staklenoj bočici od 30ml sa crnom pumpicom.
Pumpica je kvalotetna i dozira proizvod koliko vi želite.
Miris je neutralan, po mom mišljenju. Moj puder je u nijansi 004 Nude.



Iako sam upoznata već sa Revlon brendom i imam njihov Colorstay puder, mislim da je ovo novo otkriće za mene.
Tokom prvog nanošenja primetila sam da puder ima srednju do jaku prekrivnu moć, srednje je gustine i ima šljokice u sebi.
 U jednom sloju se dobija srednja prekrivna moć, ukoliko nemate veće probleme na koži, ona će biti potpuna. Ja za flekice koristim korektor i u jednom sloju mi puder sve prekrije. Završnica pvog pudera je mat ali ostaju šljokice koje daju licu blistav izgled. Prilikom setovanja, šljokice se minimalno primete. Ne mogu reći da mi se ovaj momenat ne dopada jer slike izgledaju predobro, zahvaljujući istom.

Puder je dugotrajan i uz bazu meni izdrži i do 12h na koži, a da sam se blago prosijala. U slučaju da ne stavim bazu on mi izdrži nekih 8h , ali to kažem zato što nosim naočare i krene da mi se "gubi" na nosu. Skida se ravnomerno u tim situacijama, tako da ne ostaju fleke na licu. 
Ja sam ga dodatno setovalo posle svakog nanošenja jer mi je nijansa malo tamnija. Sviđa mi se što je tokom setovanja "primio" svetliji komaktni puder i samim tim izgubio na pigmentaciji.
Moram da priznam i "baking" tehnika mu nije smetala. 
Nisam imala nikakve neželjene reakcije iako mi je koža osetljiva.

Ovako on izgleda na slikama/licu bez filtera.



Cena ovog Revlon pudera je oko 2000 dinara (15€) i može da se kupi u Lillyu.

Preporučila bih ga devojkama za posebne prilike, večernje izlaske i trenutke gde će biti fotografi ili ako same planirate da se fotkate ceo dan (haha 😀).
Za dobre make up lookove, bitna je i dobra podloga. 
A za kraj imam da kažem dve reči o puderu ODLIČAN JE.

Ako vas zanima recenzija Revlon Colorstay pudera možete pogledati OVDE.

Da li ste probale ovaj puder i kakvi su vaši utisci? Kako vam izgleda na fotografijama?

Hvala što me pratite... 💋


You Might Also Like

2 comments

  1. Bas bas dobro izlgeda :)) Videla sam da ga je Dejana hvalila, moracu da isprobam :)

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews