Top 5 proizvoda ispod 500 dinara - preparativa

April 27, 2017




Drage moje, pre par meseci sam napisala isti post ali u njemu se našla dekorativna kozmetika. Ako ste ga propustili pogledajte POST.
Međutim, odlučila sam se da napišem zašto volim ove preparativne proizvode i zašto ih preporučujem vama.

O ova dva Ziaja proizvoda sam dosta dugo pričala, jer su me kupili svojim mirisom i dejstvom. Radi se o losionu i kremi na bazi kašmira.
Oba proizvoda brzo upija koža a da ne ostaje mastan film, što je meni jako bitno. Losion je bio zadužen za baš suvu kožu koja je izgubila elastičnost. Sva sreća pa mi je pomogao i zato je moj favorit iako imam nekoliko losiona ispod 500 dinara (5€).

Cena losiona je oko 460 dinara (4€) i sadrži 400ml proizvoda.
Cena kreme za ruke je 160 dinara (1€).

Recenziju ova dva proizvoda možete pogledati OVDE.


Prošle godine sam krenula sa testiranjem Bioten proizvoda, a proizvod koji je ostavio najveći utisak na mene jeste tonik za normalnu/kombinovanu kožu.
Ovo je tonik koji koristim ujutru i uveče. Pomogao mi je da moje lice izgleda blistavo, meko i zdravo. Pripremi ga za dnevnu i noćnu kremu, to mi je sasvim dovoljno. Bitno je da sva šminka bude uklonjena.
Dovoljno govori to što trenutno koristim drugu bočicu.

Cena ovog tonika je oko 250 dinara (2€).

Detaljnije o ovom proizvodu možete da pročitate OVDE.

Sledeći proizvod koji je namenjen za kosu jeste Biomelem šampon protiv peruti. Ovaj šampon sam otkrila pre dve godine i koristila sam ga non stop. Nisam imala perut, kosa mi se nije mastila, bukvalno mi je bio savršen. Međutim, moja kosa se posle dva pakovanja istog zasitila i morala sam da ga promenim. Jedva čekam opet da ga koristim.
Nisam našla još odgovarajući šampon koji će mi bar malo ublažiti problem, ali možda isprobam Loreal novu kolekciju sa glinom jer sam čula sve pohvale.

Cena šampona je oko 300 dinara (2-3€) i često je na sniženju.

Recenziju ovog šampona možete pogledati OVDE.


Još jedan proizvod koji preporučujem jeste Mixa micelarna voda. Probala sam 3-4 micelarne ali sam se uvek vraćala Mixi jer mi je prijala za moju problematičnu kožu. Umiri moje crvenilo, vrlo je nežna, a uklanja svu šminku sa mog lica. Dok nisam našla Bioten tonik koristila sam je i za tu namenu i bukvalno je za mene bila 2 u 1 proizvod.
Trenutno koristim treću bočicu iste.

Cena ove micelarne je oko 460 dinara (4€).

Recenziju pogledajte OVDE.

Ovo su proizvodi koje volim i koje svakodnevno koristim, biće još proizvoda koji će me kupiti, sigurna sam. Tako da ovo neće biti jedini post.
Ovog puta sam se bazirala na proizvode iz drogerija. Ako želite post iz nekih kataloga, slobodno mi ostavite komentar pa ću da napišem.


Koji su vaših top 5 proizvoda?


Hvala što me pratite... 💋




You Might Also Like

2 comments

  1. Ja sam baš kupila jedan Mixa gel za umivanje i jako sam zadovoljna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je, ako budes imala priliku uzmi i micelarnu. Sigurno ce ti se svideti 😊

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews