TOP 10 movies of 2017 (#1)

June 25, 2017



Pošto u poslednjih nekoliko meseci redovno pratim filmove i gledam čim izađu, odlučila sam da napišem post koji će vam možda pomoći da se opustite i uživate u vašem danu.
A sad da pređemo na top 10 listu!


1. Wonder Woman

Ubedljivo najbolji film koji sam odgledala ove godine je wonder woman.
Ako ste voleli supermena, x-men i druge filmove koji su nadrealni sigurno će vam se dopasti i ovaj. 
Film je izašao pre nekoliko dana tako da obavezno kupite karte za bioskop.

U filmu glavna glumica je Gal Gadot koja je prelepa i njena uloga je da zaustavi ratove na planeti.
Ona je boginja nastala od gline i jedino ona može da pobedi glavnog i odgovornog za sve nemire na planeti. U tome će joj pomoći Crise Pine sa svojim prijateljima.
Sam kraj je vrlo napet i prepustiću vam da odgledate ali nažalost Gal će izgubiti veoma dragu osobu.



2. Rings

Ako ste obožavaoci horor filmova verovatno će vam ovaj film biti favorit, ja nisam ali pošto se ovaj našao baš na drugom mestu moje top liste, moram da priznam da sam se oduševila.
Uglavnom ne gledam ovu kategoriju filmova ali preko dana me nije strah (hahah).

Ovaj film je nastavak Samante, koji je verovatno svima poznat. 
Radnja je bazirana na priči njene majke. Sve je krenulo od jednog profesora koji je dobio mail sa videom. Taj video mora da se prosledi sledećoj osobi, kako bi ostao živ. Profesor taj snimak pokazuje svom studentu. Njegova devojka saznaje o čemu je reč i odlučuje da pogleda video kako bi spasila dečka. Video se svaki put nadograđivao i devojka je zapamtila detalje koji će ih izbaviti.
Oni su uspeli da pronađu telo i ubicu Samantine majke. 
Sve u svemu na kraju se opet otvara krug, jer nisu shatili važnost poruke, koja joj je bila utisnuta na dlanu.


3. Kidnap 

Samohrana majka ( Hali Beri- glavna glumica) ima savršen život sa svojim dečakom, radi u restoranu i zaboravlja stvari tj. gubi pamćenje za nekoliko minuta. Posle radnog vremena odlučuje sa sinom da ode u park. U parku su seli, a zatim je dobila poziv od advokata. Njen bivši muž stvara probleme ali to je nije poremetiti jer zna koliko voli svog sina. 
U jednom momentu se pojavljuje žena koja otima dete, ona je to primetila i krenula odmah za njima. Sve vreme je pokušavala da ih zaustavi ali nije uspela. Došla je do prve policiske stance, gde je videla na oglasnoj tabli, decu koja su nestala a vršnjaci su njenog sina. Policija naravno ništa nije preduzela. Majka je opet zapazila kidnapere i krenula za njima, našla je skloniste i svu decu. 
Uspela je da ih oslobodi ali nije sve ispalo toliko sjajno na samom kraju.


4. A dog's purpose

Glavni glumac ovog filma je Denis Kvejd, sa svojim slatkim psom, kojeg pronalazi u kombiju na strašnoj toploti. Ubeđuje majku da ga izbave i povedu kući. To se i desilo! Dečak je bio srećan i lepo su se družili, igrali i spavali zajedno. Bili su najbolji prijatelji. U jednom trenutku kuća se zapalila a dečak i njegova majka su morali da odu kod njenih roditelja. 
Tako je dečak tj. sada već momak upoznaje jednu devojku. Zaljubili su se, ali on je morao da ode i nastavi školovanje. U međuvremenu pas se razboleo i ostario kod njegove majke. Morali su ubrzo da se oproste od njega.
Pas se rodio još dva puta i uživao je u svom životu kod novih vlasnika ali je uvek mislio na svog dečaka. U jednom parku osetio je miris dečakove devojke. Vratio se na imanje a zatim i dokazao da je on njegov stari prijatelj i da će biti i dalje uz njega.



5. The shack

Jedna dirljiva porodična priča, upravo opisuje ovaj fim. 
Jednog dan otac odlučuje da povede svoju decu (dve devojčice i dečaka)  na odmor pored jezera. Sve je bilo savršeno do momenta, kad starija ćerka i sin nisu otišli da se provozaju čamcem.
Mlađa ćerka i otac ostaju na obali, a u pozadini čuju zapomaganje. Otac je uskočio u vodu kako bi spasao sina koji je bio zaglavljen ispod čamca. Kada su se vratili do kampa devojčice nije bilo. Posle toga su saznali da je neko kidapovao i ubio. Strašna tragedija je snašla porodicu.
Jednog dana otac prima poruku da će u šumi pronaći krivca. Uputio se u šumu a zatim je na putu doživeo nesreću. Sve vreme je bio u komi, tj. bio je u "drugom" životu. Susreo se sa mnogo prepreka i video svoju devojčicu koja je srećna, odlučio je da se vrati svojoj porodici i donese staru sreću koliko je to bilo moguće.
Ovaj film mi se dopao jer je vrlo emotivan, a kažu da je knjiga još bolja tako da ću je nabaviti.


6. Guardians

Ovo je nastavak filma Guardians of the galaxy.
Iako nisam gledala prvi deo, ušla sam i pokušala da ga odgledam ali mi se nije svideo. 
Međutim ovaj drugi deo sam odgledala bez problema, i shvatila sve jer su detalji ubačeni. 
Vojska pokušava da uništi glavnog mutanta tj. doktora koji je stvorio druge mutante. Nisu uspevali jer je on našao formulu koja mu je davala snagu. 
Šefica vojske odlučuje  da okupi sve mutante kako bi ga zajedno porazlili. 
Odličan film i topla preporuka, dok vam prvi deo ne preporučujem.


7. Fifty shades darker

U jednom danu sam odlučila da odgledam i prvi i drugi deo ovog svima poznatog filma (knjige). 
Mislim da su ove knjige u poslednjih par godina najčitanije.
Film mi se dopao i svako bih preporučila svima.
U ovom delu Kristijan i Anastasija odlučuju da se pomir i napokon se venčaju. I dalje su u igri sve njihove čarolije iz spavaće sobe. Definitivno se Anastasija opustila, a pre toga su imali razgovor o tome šta ona voli. Takođe i on je prebrodio strah pored nje. 
Verovatno je neko od vas već i odgledao ove filmove i pročitao knjige.
Sve reči bi bile suvišne.


8. Berlin Syndrome

Clare dolazi u Berlin gde želi da provede neko vreme, kao turista nije imala nikog u ovom gradu. Voli da fotografiše i uživa u putovanjima. U njen život sasvim slučajno ulazi Andi (profesor engleskog). Počeli su da se viđaju i on odlučuje da je pozove u svoj stan.  Ona je prihvatila poziv, a tog trenutka njen život se pretvara u pakao.
Andi kreće Claru da zaključava u stan koji je bio u napuštenoj zgradi. Nekoliko dana je pokušavala da ga ubedi da je pusti ali uzalud. On je voleo da joj nanosi bol a zatim da to slika i stavlja u kofer. U stanu nije bilo nijednog oštrog predmeta, a prozori su bili osigurani. 
Jedan dan na vrata profesorovog stana dolazi učenica koja je videla Claru, nije smela da progovori jer bi je u suprotnom ubio. Jednom je pokušala da pobegne uz pomoć komšije ali je Andi došao pre vremena i nažalost ubio komšiju. 
Posle toga Clara pronalazi pismeni i ostavlja svoju unakaženu sliku u njemu. Učenica kreće prema stanu kako bi spasila Claru, naravno da su uspele. Sakrile su se, a zatim čekale Andia da se vrati i da ga zaključaju.
Ovo nije film koji mi se dopao zbog same radnje ali pouka ovog filma mi je privukla pažnju. Sve je više devojaka koje se upuštaju u virtualna poznanstva i svakako bih apelovala da paze na sebe.


9. Sleepless

Tajni zadatak policajaca postaje uzbudljiv onog momenta kad se stvari zakomplikuju.
U ovom filmu glavnu ulogu je dobio Džejmi Foks, tačnije policajac pod imenom Vincent. 
On je razveden jer je želeo da zaštiti svoju ženu i dete od kriminalaca.
Vincent dobija tajni zadatak gde mora da otme "najbolju" drogu koju su poručili "kriminalci". Kriminalci su ustvari bili ugledni ljudi, jedan od njih kod kog je trebala da dođe poručena roba drži kockarnicu, dok je glavni kupac tatin sin koji mora da se dokaže. 
Oni su saznali da je roba kod policajca i kidnapuju mu sina. On odlazi u kazino u nameri da preda robu i da mu vrate sina. Stvari su se dosta zakomplikovale i jedva da je neko ostao živ. 
Sve u svemu nije loš film.


10. The fate of the furious 8

Verovatno je većina vas čekala novi deo "brzi i žestoki". Meni su do sad bili zanimljivi svi delovi jer je svaki imao neku svoju temu. Ovog puta moram da priznam i nisam toliko oduševljena. Volim njihov adrenalin u svakom filmu i drži mi pažnju. 
Ovog puta je porodica na okupu ali Chiper, Dominiku (Vin Dizel) predlaže zajedničku saradnju kako bi svet bio njen tj. kako bi uzeli kutiju koja će joj omogućiti da prati sve ljude. On nije znao njen plan od početka i krenuo je sa njom. Ubrzo mu se "otvorila" i zapretila sinom za kojeg nije znao da postoji. Međutim to je bila istina. Napravio je plan za nove akcije a tu je uključio naravno i svoju porodicu.
Oni su uspeli da dođu do kutije ali nije im bilo nimalo lako. Dominik je na kraju uzeo svog sina i dao mu simbolično ime. 
Nisam se previše oduševila i zato je ovaj film poslednji.



Nadam se da vam se ovaj post svideo, pišite mi da li ste gledali neki od ovih filmova i kakvi su vaši utisci. 

Da li želite još ovakvih postova?

Zapratite me na instagramu @ssforevermakeup1


*slike su preuzete sa interneta

You Might Also Like

10 comments

  1. fifty shades darker je jedini film koji sam pogledala sa tvoje liste. Sada imam vremena za gledanje filmova te ću svakako pogledati još neke koje si preporučila. ☺

    Misseslandy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sandra, nadam se da će se i tebi dopasti! :)

      Delete
  2. Odličan post ;-D Ne znam da li si gledala Passengers,on je na mene baš ostavio utisak,a takođe i Nocturnal Animals ;-D :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nactural animals sam gledala i takodje mi nije los film ali Passengers nisam. Hvala na preporuci :*

      Delete
  3. Kidnap ili otmica kako preveli he mi se jako dobar čini, morat ću ga pogledati. Kolibu nisam gledala ali sam davno knjigu pročitala, preedivna je. A gledala sam 50 nijansi, oba nastavka, čekamo sad treći :) a pročitana je naravno trilogija+Grey :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja cu morati knjigu da potrazim jer kazu da je mnogo bolja od filma. Svakako odgledaj Kidnap :)

      Delete
  4. Joj ja obožavam pse i moraću da odgledam ovaj pod brojem 4. A Dogs Purpose. Samo se nadam da nije mnogo tužan. :)

    www.bymajamladenovic.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije mnogo :) Drago mi je da si nasla neki film koji bi te zanimao. <3

      Delete
  5. Wonder Woman film je odličan odgledao sam ga već 2. put i oduvao me je skroz! Odličan izbor filmova! :)
    http://thomasswonderland.blogspot.rs

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews