Multiactiv tonirana dnevna krema

July 23, 2017



U poslednjih par nedelja intenzivno brinem o koži i koristim razne losione i kreme koje će me zaštititi od sunca. Iako do skoro nisam pazila na zaštitne faktore, što smatram svojom velikom greškom, sad imam proizvod koji će vas možda zainteresovati.

Ovog leta sam krenula da koristim Multiactiv toniranu kremu koja dolazi u belom plastičnom pakovanju i sadrži 50ml proizvoda. 
Moja krema je namenjena za svetao i srednji ten i mislim da će odgovarati većini. Postoji i krema namenjena bronzanom tenu.
Ona ima blagi cvetni miris što mi izuzetno prija. 
Cena iste je 450 dinara (4e)  u Lilly drogerijama.



Ova tonirana krema u svom  sastavu sadrži ulje jojobe, šea puter, aloja vera gel, UVA + UVB filtere i SPF 15.
Upravo mi je ovo privuklo pažnju i krenula sam da je testiram.

Tonirana krema je gušće teksture i prvo što sam pomislila bilo je, sigurno ima i dobru prekrivnu moć, jer sam proizvođač tvrdi isto. Međutim, ne bih se složila. Ova krema ima slabu do srednju prekrivnu moć. Ovo kažem zato što imam dosta problematično lice (fleke, crvenilo, bubuljice).

Ova krema se izuzetno brzo i lako nanosi na lice. Takođe koža ostaje meka i glatka. Jedna od bitnih stvari pored pokrivanja jeste da mi krema ne ostavlja fleke na licu, što sa ovom svakako nije slučaj, ali imala sam slične situacije. 
Ukoliko ne setujem lice krema mi stoji oko 4 sata, u suprotnom može da izdrži 6 sati. Ovom činjenicom i nisam pretarano oduševljena pa je više preporučujem za neke šetnje ili baš kad vam nisu dani da se šminkate. 
Ja je uglavnom koristim svakadnevno od kad su kod nas došli "pakleni dani" jer mi treba svega na par sati, kako bih obavila dnevne obaveze van kuće. Primetila sam da mi SPF faktor dosta znači, kako za zaštitu tako i da mi ne "izgori" lice.


Krema dosta hrani tj. hidrira kožu jer i nakon uklanjaja iste, imam utisak kao da sam se umila ujutru kako bih skinula ostatke noćne kreme sa lica. Stvarno sam oduševljena proizvodom, a nedostatke poput prekrivne moći rešavam korektorom. 
Krema ne sadrži paraben i mineralna ulja. I nije mi izazvala neželjene reakcije.
Ovaj proizvod ću definitivno koristiti celog leta.


Da li ste koristili ovu toniranu kremu i kakvi su vaši utisci?


Zapratite me na instagramu!



*PR proizvod

You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews