Balea osvežavajući sprej za lice

October 28, 2017


Koliko sam samo novih proizvoda probala ove godine?! 
Obožavam da kupujem nove stvarčice i da uživam u istima ako mi se dopadnu. Sa vama delim najiskrenije mišljenje o proizvodima, a tako će da bude i u budućnosti.

Nikad nisam bila zainteresovana za Balea proizvode, ali u poslednje vreme se to promenilo.
Poradili su na ambalaži, koja će svima biti primamljiva. 
Ja sam se našla u toj situaciji da sam probala jedan proizvod, pa još jedan, pa još...
Verovatno vas zanima zašto sam se odlučila za ovaj!
Ima nekoliko dobrih strana!


U protekla dva meseca nema devojke koja nije hvalila ovaj sprej, a druga dobra strana je to što je ovaj sprej tačnije fiksator veoma pristupačan.
Njega možete pronaći u DMu po ceni od 330 dinara (ja sam ga uzela kada je bilo 15% popusta na ceo asortiman i njegova cena je bila svega 280dinara).


Ovaj sprej je zamišljen kao 2 u 1 proizvod. Proizvođač kaže da može da se koristi za fiksiranje šminke, kao i za osvežavanje tokom dana.
Naravno, ja sam ga testirala na sve moguće načine.
Kao fiksator se pokazao vrlodobro. Tačnije, on "stopi" praškaste proizvode na licu. Što većini devojaka treba, ukoliko setuju lice kompaktnim puderima. Ostavlja sjajnu završnicu a to je nešto što ja obožavam.
Doduše uopšte ne volim mat završnice, a razlog zašto je tako jeste to što dosta znaju da naglase problematične delove. S obzirom na to da imam kombinovanu kožu, kompaktni puder ne mogu da izostavim. Vrovatno će se neka od vas pronaći.
Nisam primetila da ovaj sprej produži trajanje šminke, ali meni to nije potrebno, jer koristim neke druge proizvode.

Prskanje proizvoda preko dana ne smatram neophodnim, ali u slučaju +40 stepeni ne može da pomogne ništa kako bi šminka ostala na mestu. Kao osveženje mi je pomagalo tokom letnjih dana, ali sad nemam naviku da radim istu stvar. U slučaju da se matirate nekoliko puta dnevno ovo bi verovatno pomoglo ali ja to ne radim.

Takođe još jedna pozitivna stvar jeste to što fiksaton ne zateže lice i ima jako prijatan miris. 
Miris je intenzivniji, ali čist sa blagim cvetnim mirisom. Bar je moj utisak takav.
Zadržava se neko vreme na licu.


Bitno je da naglasim, ovaj fiksator u svom sastavu sadrži aklohol i pamntenol.
Meni alkohol nije predstavljao problem. Tačnije, nisam imala nikakve neželjene reakcije od kad koristim ovaj fiksator.


Dopao mi se ovaj przoizvod i preporučujem ga. Potrošila sam 1/3 bočice (100ml), za nekih mesec dana, što govori da će trajati dosta dugo.


Da li ste probale ovaj fiksator i kakvi su vaši utisci?

Hvala što me pratite :*

You Might Also Like

5 comments

  1. Predivne fotke. Isti slucaj i sa mnom i brendom Balea, izuzetno su jeftini a jednostavno se ne moze odoleti sirokom asortimanu i preslatkim ambalazama! Nisam probala ovaj proizvod, mada mi i nije preko potreban, jer ne nosim sminku ceo dan, a za osvezavanje lica koristim druge proizvode :) https://50nijansiroze.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju Balea proizvodi. Možda jednom i isprobaš ovaj fiksator :) Hvala na pohvali za fotografije, stvarno se trudim! :*

      Delete
  2. Divsan post hvalsa ti,kupujeerm😇🙌🙌

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews