Ziaja šampon i regenerator sa kozijim mlekom

September 21, 2018

Sigurna sam da je svako čuo za brend Ziaja! Do sad su bili "fokusirani" uglavnom na negu lica i tela ali od skoro imaju u ponudi proizvode za kosu.

Nova kolekcija za kosu sadrži keratin i proteine kozijeg mleka. Namenjena je suvoj kosi i kosi bez sjaja.


Šampon dolazi u ambalaži od 400ml, a regenerator u ambalaži od 200ml. Postoji i maska iz iste kolekcije ali je nisam probala. 
Cena pojedinačnog proizvoda je oko 500 dinara.


Šampon

Potrebna je vrlo mala količina proizvoda kako bi se dobila "bogata" pena, što je meni veoma bitno. Takođe, dosta je samo jednom da operem kosu jer šampon temeljno očisti teme. Nisam ga koristila samostalno da vidim da li on stvarno utiče na sjaj i kvalitet dlake ali u kombinaciji sa regeneratorom daje neverovatne rezultate.


Regenerator

Ima gušću teksturu od šampona i njega stavljam malo više jer mi je kosa baš duga. Nanosim ga na 2/3 kose, tačnije samo na koren ne. 
Odmah sam videla razliku sa ovim regeneratorom, kosa se nije mrsila, bila je meka i brzo sam je raščešljala.


Ovu kolekciju koristim više od mesec dana i primetila sam razliku! Kosa je svilenkasta i nema onu "težinu" (kao što sam rekla imam baš dugu kosu, do pola leđa), ima sjaj i lako se stilizuje. 


Umalo da zaboravim, proizvodi imaju miris kozijeg mleka i on se zadržava u kosi neko vreme. Meni ovo apsolutno ne smeta.

Kada sumiram utiske prednost bih dala regeneratoru zbog bolje efikasnosti na moju kosu ali i šampon je jedan od favorita u mojoj kolekciji.


Ove proizvode bih definitivno preporučila devojkama sa normalnom i suvom kosom. Kosi daju sjaj, hidriraju je i što je najvažnije za devojke sa dugom kosom, ona je "lakša".

Priča sa instagrama


Da li ste probele novu Ziaja kolekciju?




You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews