Balea Aqua serum - Sjajna hidratacija!

December 19, 2018

Pre par godina sam probala Balea kremu iz iste kolekcije i bila sam oduševljena.
U međuvremenu sam probala razne dnevne kreme, bila sam zadovoljna ali mi je Balea više odgovarala.
Odlučila sam da kupim ovaj put Balea serum umesto kreme, a moje utiske čitate u nastavku.


Serum dolazi u plastičnoj ambalaži od 30ml a ima i pumpicu koja olakšava aplikaciju.
Tekstura je bele boje i veoma je lagana na licu. Takođe se brzo upija.
Serum je na vodenoj bazi.


Serum je namenjen slabo hidriranoj koži. Osvežava koži i umanjuje bore. Takođe sadrži vitamin E koji štiti kožu od slobodnih radikala i prevremenog starenja.


Ovaj serum koristim oko 6 meseci i malo je reći koliko sam oduševljana.
Moja koža je mešovita, međutim u zimskom periodu je dosta suva zbog vetra, promene temperature i slično. Te ga u ovom vremenskom periodu koristim svaki dan.

Koristim ga kao prajmer pre šminkanja, priprema kože, dodatna hidratacija. Sve što vam je potrebno od jednog proizvoda!

Zagladi pore, koža izgleda hidrirano i puder se savršeno nanosi na lice.
Takođe moram da napomenem da on izgleda i daleko bolje jer serum ublaži suve delov, koje bi pojedini puderi isticali.

Serum ne produži trajanje pudera jer je prvobitno namenjen hidrataciji, ne u svrhu prajmera.
Međutim, ja ga nikad ne nanosim u kombinaciji sa prajmerom, onda se odlučim za puder za koji sam sigurna da mi se neće "pomerati".

Posle nekoliko uzastopnih dana korišćenja seruma primetila sam da je moja koža mekša, blistavija i da nema suvih delova.
Sad posle pola godine, definitivno mogu da tvrdim da je moja koža u odličnom stanju zahvaljujući njemu.
Takođe umanjuje crvenilo i nisam imala nikakve alergijske reakcije iako imam ostljivu kožu.


Ovaj serum bih preporučila devojkama sa suvom i normalnom kožom.
Ne bih ga preporučila devojkama sa izrazito masnom kožom ukoliko ga koriste pre šminkanja, zbog napomenutog razloga u tekstu. Svakako mogu da koriste svi tipovi kože kao dnevnu negu.


Cena ovog proizvoda je oko 450 dinara u DMu.


You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews