Golden Rose Vinyl Gloss High Shine Lipgloss - moj favorit

May 20, 2019

Popularni mat karmini su potpuno "bacili" u drugi plan sve što je sjajno (shine). Dobro, razumem zašto je tako. Mat karmini su dugotrajni i ne treba da se razmišlja o tome da li možete da popijete kafu ili ne. Međutim, meni su oni toliko isušili usne od svakodnevnog korišćenja da sam morala da pronađem bolje rešenje.
Ovaj post sam pripremila za sve devojke koje bi želele da probaju nešto novo!


Golden Rose je lansirao novu kolekciju Vinyl Gloss
Tačnije, ovo su sjajevi koju imaju jaku pigmentaciju i bukvalno su 2 u 1 proizvod.
Ukoliko želite "instagram usne"( karmin + sjaj), za to vam je potreban samo ovaj karmin.
Zbog njegove pigmentacije i tekstura proizvoda je gušća za razliku od nekih drugih koje sam probala.
Mislila sam da će u tom slučaju ovaj karmin biti "lepljiv" ali nije. Sjajno se ponaša tokom dana.


Ovaj sjaj dolazi u plastičnom ombre pakovanju od 4,5ml.
Dobija se precizan sunđerasti aplikator kao kod svih GR tečnih karmina.
Apsolutno nemam nijednu zamerku za pakovanje!


Što se tiče dugotrajnosti, definitivno nije najpraktičniji ukoliko niste navikli da u toku dana "popravite" karmin/sjaj. Na mojim usnama on ostaje i do 4h ukoliko ništa ne jedem i ne pijem.

Ova kolekcija u ponudi ima 12 nijansi. Na  testiranje sam dobila tri ali dve sam ostavila sebi, a jednu ću da poklonim u nekom od narednih nagrađivanja.


Dopada mi se to što sa ovim sjajem, konkretno nude nijansom (01) moje usne izgledaju punije, sveže i prirodne. Zbog toga je ova nijansa moj favorit i znam da ću je kupiti opet jer je savki dan koristim.





Nijansa 07 je neon pink nijansa sa dosta crvene u sebi pa na različitom svetlu izgleda drugačije. Uz ovaj sjaj bih preporučila i olovku ako niste precizne.




Ukoliko stvarno želite oporavak usana uz neki nude sjaj, moja topla preporuka je da probate nijansu 01 i oduševiće te se! Savršene usne za svaki dan 💋
Njegova cena je 365 dinara u GR shopu/karavanu ili da ga potražite u lokalnim parfimerijama.


→  GOLDEN ROSE KARAVAN 





You Might Also Like

1 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews