Giveaway #1

април 02, 2016

Giveaway #1 ZAVRŠENO!


Drage moje lepotice, odlučila sam da vam poklonim nešto od srca jer sam presrećna napretkom bloga.
Uskoro se bližimo cifri od 2500 pregleda i 100 likes na Facebook Page stranici.


Ovim povodom vam poklanjam

ESSENSE PAKETIĆ

-matt touch blush (rumenilo, 20 berry me up!)
-lipliner (olovka za usne, 11 in the nude)
-longlasting lipstick (dugotrajni ruž za usne, 06 BARELY THERE!) 


Uslovi
1) Lajkovati moju FACEBOOK PAGE STRANICU.
2) Shere ovaj post na vašem profilu JAVNO.
3) Na blogu se prijavite kao čitaolac ( sa desne strane plavo dugme)
4) Ostavite komentar ispod posta kako se zovete na fbu. 
  

To su pravila ove male igrice.
Nagradna igra važi od 02.04. do 14.04. (do ponoći). Pobednik će da bude objavljen na stranici i na blogu.

Svima ću da dodelim brojeve u komentarima i dobitnica će da bude izvučena Random.org

Ovaj giveaway važi samo za Srbiju.




SREĆNO :D

POBEDNICA JE..........
Molim Anu da mi se javi na email jer trenutno ne mogu da udjem na facebook kako bih joj se javila.

Pošto se pobednica nije javila izvukla sam drugu a ona je ..........

Vaša Silva :*

You Might Also Like

105 коментара

  1. Moja omiljena sminka... :) Na fb. kao Seka Jevtic
    Puno uspeha ti zelim...

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Snezana broj 3. Ako se zovete drugacije na fbu obavestite me u komentarima :)

      Избриши
  3. Одговори
    1. Evo Neno za tebe broj 4. Tebe znam mačko na svim podnevljima :D

      Избриши
  4. FB Jelena Mitrovic
    GFC Yellena
    Hvala na prilici, draga! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajni pokloncici, želim ti još veći uspeh draga! 😉☺❤na fb. sam pod imenom Zorica Savić ex Matić

    ОдговориИзбриши
  6. Srecno u daljem radu-paketic je super .
    FB Jasmina Blazic Stosic

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jasmina :) nadam se da ce da bude sve bolje :* vas broj je 9.

      Избриши
  7. Super paketić :) Sve najbolje u daljem radu :)
    FB Jovana Nišavić

    ОдговориИзбриши
  8. Jelena Milosavljevic ^_^ Valjda cu nekad da osvojim neki giveaway.

    ОдговориИзбриши
  9. Fb Ana Buculov....
    <3 srecno svima koliko nas ima <3
    SJAJAN je paketic :)

    ОдговориИзбриши
  10. Super nagradjivanje!Srecno svima <3
    fb Ivana Šumanac

    ОдговориИзбриши
  11. Emina Šarvari Milovanović
    Divni pokloni, hvala ti <3

    ОдговориИзбриши
  12. Super paketić!
    Na fb kao Svetlana Nikolić

    ОдговориИзбриши
  13. Zaista prelepo darivanje! :)
    SREĆAN rad na blogu i u buduće! :)

    Fb: Katarina Kaća Borić

    ОдговориИзбриши
  14. Hvala na darivanju :) Sve najbolje od ♥
    Fb Tatjana Djurin Mojsin

    ОдговориИзбриши
  15. Kao čitalac jassm te pratim,
    a kao Jasmina Makuljević ti na stranicu svratim :)
    Nagrada je SUPERIŠKA :)

    ОдговориИзбриши

Blogfeednews

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Essence srbija

K&P

Burra

Bioten