Golden rose longstay matte foundation

November 25, 2016

Golden rose mat tečni puder



Dnevni make up je za mene bitan koliko i za posebne prilike. Uvek volim da je sve prilagođeno određenoj prilici. Za mene je puder najbitnija stvar, jer ako on nije lepo nanešen na lice to se vidi i ostatak šminke neće izgledati lepo. U nastavku recenzije pročitajte moje utiske.

Ova mat podloga sa svojom dugotrajnom formulom bez sjaja obezbeđuje izvanredno pokrivanje i mat završnicu na koži. Koža ostaje izuzetno glatka, bez tragova i mat celog dana. Zaštitnim faktorom SPF 15 štiti kožu od štetnog sunčevog zračenja. Namenjen za sve tipove kože. 



Ovaj puder dolazi u staklenoj bočici sa 32ml proizvoda, ima pumpicu koja je vrlo praktična i dožira proizvod koliko želite. Ovaj puder dolazi u 10 nijansi, ja sam dobila u nijansi 05 i danas ću pisati o njoj.

Kada je reč o samoj strukturi ovog pudera on nije ni previše tečan a ni gust, što mi se sviđa jer ne curi sa lica tokom nanošenja. Puder u nijansi 05 mi je malo tamniji ali ništa strašno jer se lepo blenda i ujednači ten. Ima rozi podton i nema ono narandžasto u sebi.



Proizvođač tvrdi da puder ostaje mat tokom celog dana, sa tom rečenicom se ne bih složila, puder je svega 5h mat jer ja imam kombinovanu kožu.

Na početku testiranja pokušala sam da nanesem puder prstima ali nisam uspela jer se jako brzo suši i tad mi je delovao kao lepak da nanosim. Međutim, probala sam da ga nanesem i sa četkicom gde se pokazao kao odličan. Nanela sam ga bez problema. Istina je da se brzo matira, u roku od 2-3 minuta.
Srednja prekrivenost je ono što ovaj puder nudi, u jednom sloju dosta toga prekrije. Ja drugi sloj nanesem  samo na problematična mesta. Nije težak na mom licu.
Ako ste neko ko ima akne kao ja na par mesta, ne preporučujem vam ga jer se i sa njim dosta vide ti "problemi" na koži. Na strani koja mi se baš obnovila, nemam nijednu aknu ili bubuljicu i baš se lepo stopio sa kožom, mada ja nikad ne koristim korektor za dodatno prekrivanje.
Lepo se blendaju praškasti proizvodi i nisam imala problem sa tim.

Ovako izgleda na mom licu.

Ne sadrži parabene i ima žaštitni faktor 15 što je još jedna važna stvar kada je puder u pitanju.

Cena ovog pudera je 840 dinara (7€).

Moj celokupni dojam je pozitivan. Puder je za svaki dan, lepo se blenda četkicom i ostaje mat 5h. Meni je sasvim dovoljno ali naravno uvek možete ponovo da ga matirate. Jedino moja mala zamerka je to što ne prekriva u potpunosti nedostatke, uz korektor bi to bilo moguće ali ja nemam tu naviku.



Da li ste probale ovaj puder i kakvi si vaši utisci? Zanima me vaše mišljenje.

Hvala što me pratite... 💋


You Might Also Like

1 comments

  1. Ja imam istu nijansu i jako mi je tamna pa nažalost ne mogu koristiti puder ali mogu reći da je vrlo postojan i kvalitetan :).

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews