Top 5 lipsticks for fall/winter

November 27, 2016

Top 5 karmina za jesen/zimu



Drage moje, 
Danas želim da vam predstavim mojih top pet karmina za ove hladne dane. Posle par postova recenzija, treba i vama a i meni mali predah. 😃

Golden rose velvet matte 14 
Jedna svetlija bordo-nude nijansa, koja može da se nosi svakog dana. Ova kolekcija karmina mi se dopada jer su veoma kremasti, mat, ne isušuju usne i dosta su dugotrajni. Posle jela svakoko mora da se popravi karmin.

Golden rose vetvet matte 12
Jedna vrlo čudna nijansa, smeđeg podtona a opet ima i malo "cigla" boje u sebi. Tako bih je ja opisala. Ova nijansa je više za dnevne varijante.
Cena ovih karmina je 310 dinara (2€).



Golden rose liquid matte 10
Jedna ljubičasta-siva nijansa hladnog podtona. U samom početku ova nijansa mi se uopšte nije svidela na mojim usnama ali kako sam krenula da je kombinujem sa olovkom (Essence 05) mnogo bolje izgleda. Pritom je jako dugotrajan i teško se skida. 
Recenziju možete pogledati OVDE
Cena ovih karmina je 490 dinara (4€).

Farmasi truecolor 21 
Je jedna on najlepših nijansi i trenutno je baš moderna. Tamno ljubičasti karmin je pun pogodak za ove hladne dane. Kada je kvalitet u pitanju dosta su kremasti, dugotrani i ne razmazuju se tokom nanošenja. Nisu mat ali ja ih uvek matiram maramicom i pokupim višak. Preporučujem ga svim damama koje vole tamnije nijanse. 



Farmasi truecolor 45 
Jedna tamno crvena-bordo nijansa. Nju malo ređe nosim ali je stvarno divna. Znam da većina žena ima po par nijansi crvenih karmina ali ja nisam jedna od njih, jer ne volim da nosim crvene nijanse toliko često.
Recenziju ovog karmina možete pogledati OVDE
Cena ovih karmina je 395 dinara (3€).

svočevi svih karmina


Nadam se da ste uživalu u ovom postu. Napišite mi i vaše favorite, kako bi ih nasla još neku divnu nijansu.

Hvala što me pratite... 💋





You Might Also Like

1 comments

  1. Golden rose velvet matte 32,po meni jedan od najlepsih iz ove kolekcije ♡

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews