Marrakesh conditioner

December 05, 2016

Marrakesh balzam


Ovaj post sam želela mnogo ranije da vam napišem i predstavim vam ovaj balzam, ali je došlo do nekih promena u stanju moje kose. Uvek kada dođe jesen kosa krene da mi opada, frizerka mi je rekla da je to normalno. Šta se još dešavalo pročitajte u nastavku.

Marrakesh balzam Dreamsicle je prirodan proizvod bogat biljnim sastojcima - Marokansko arganovo ulje. Hidrira kosu, daje visoki sjaj i olakšava raščešljavanje i oblikovanje kose. Marrakesh balzam ostavlja osećaj svilenkaste kose.
* Najbolji prirodan proizvod za svakodnevnu upotrebu i negu svih tipova kose.
* Nega kose posle brazilskog ispravljanja.
* Bez sulfata - sigurno i za bojenu kosu.Bez parabena.
* Biljni sastojci kontrolišu kovrdže i nemirnu kosu..
* Hidrira kosu neguje je i olakšava oblikovanje.
* Briljantan sjaj i snaga regeneracije odmah vidljivi.
* Dovoljno nežan za najosetljiviju kosu i dovoljno snažan za najneposlušniju kosu.
* Dreamsicle regenerator kose - miris mandarine i šljive

Ovaj balzam dolazi u boci koja ima 355ml ali postoji i varijanta od 739ml. Samo pakovanje je elegantno i minimalističko. Čep ovog proizvoda je kvalitetan i praktičan, jer se pritisne sa jedne i otvori sa druge strane.
Miris je božanstven, mandarina u prvom planu a to je nešto što meni jako prija.

Sastav:



Sad da vam kažem po koju reč kad je dejstvo ovog balzama u pitanju.
Kada perem kosu vrlo mala količina mi je potrebna, kao zrno graška ali bukvalno. Navikla sam da koristim pola šake balzama, zbog toga se moja kosa mastila jako brzo dok sam testirala ovaj proizvod. Posle toga sam smanjila "dozu" i kosu moram da perem kao i obično svaki  treći dan.
Stilizovanje kose uz ovaj balzam je veoma jednostavno. Isfeniram se za 8 minuta, a kosa mi izgleda kao da sam izašla iz salona. Glatka, meka, sjajna ali na žalost bez volumena (ali je i inače takva). Lepo se raščešljava a miris traje 4-5 sati. Za moju prirodnu kosu je on sasvim ok, mislim da bi više odgovarao devojkama sa suvom i farbanom kosom.

Cena ovog balzama je 1900 dinara (15€).
Kosa posle pranja i feniranja


Celokupni dojam je pozitivan, dobro bih razmislila pri kupovini ovog balzama. Balzam se sporo troši i mala količina je potrebna ali i njegova cena je drastično velika. Za kozmetičke salone ga svakako preporučujem.
Posetite DAMB d.o.o i pogledajte njihov asortiman.

Takođe možete pogledati i moj raniji post o Subrina keratinskoj peni.

Da li ste probale ovaj proizvod i kakvi su vaši utisci?

Hvala što me pratite... 💋


You Might Also Like

1 comments

  1. Nisam do sada koristila ovaj proizvod tako da ga ne mogu komentarisati iz licnog iskustva ali mi se jako dopada kako si nam ga prezentovala. Odlicno napisana recenzija

    Gotičarka

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews