Ziaja body lotion and hand cream - cashmere

December 08, 2016

Ziaja losion i krema na bazi kašmira



Drage moje,
Danas želim da vam prenesem utiske o jednom setu koji me je oduševio i za kratko vreme postao moj favorit. Zašto sam upravo ovo rekla možete da pročitate u nastavku.

Ziaja krema za ruke na bazi kašmira proteina i shea butera

Zaštitna krema za ruke. Vlaži, ojačava ruke nekon čestog pranja. Umiruje suvu, ispucalu kožu ruku. Vraća elastičnost i glatkoću. Jača nokte. Brzo se upija.




Krema dolazi u beloj tubici od 100ml, sama ambalaža je vrlo elegantna i minimalistička ali definitivno bi mi ona privukla pažnju da je kupim.
Miris ove kreme je božanstven, podseća me na kreme koje je moja baka koristila. Takođe, miris je dosta dugotrajan.

Sastav:


Krema se veoma brzo upija, to do sad nisam doživela. Bukvalno minut je bio potreban da moje ruke budu hidrirane i bez sloja kreme. To me je najviše i kupilo, kad imam obaveze ne moram da čekam 10-15 minuta ili da preskačem hidrataciju. Ruke ostaju meke nekoliko sati, a ako je slučajno ne namažem, moja koža je "traži". Nisam probala do sad nijednu kremu koja je slična ovoj, mislim da će se naći u mojim godišnjim favoritima.
Preporučujem je svima. Čak je i moja majka oduševljena ovim malim blagom u tubici. 
Cena ove kreme je 170 dinara (1,5€) u Dmu, često je na sniženju.

Hranjivi losion za telo s priteinima kašmira za suvu i ne-elastičnu kožu

Smanjuje hrapavost, zagladjuje, hidrira i učvršćuje epiderm. Obnavlja manjak lipida. Povećava nivo vlage kože za 42%. 


Losion za telo dolazi u boci od 400ml sa pumpicom, ista je dekoracija kao i kod kreme. 
Miris ovog losiona je malo manjeg intenziteta u poređenju sa kremom za ruke što mi izuzetno prija. 

Sastav:


Ovaj losion koristim mesec dana od kad sam ga dobila. Svako veče posle kupanja on je zadužen za hidrataciju tela. Pumpica olakšava doziranje proizvoda i tako mogu da kontrolišem količinu koja mi je potrebna. Kada nanesem losion koža postaje veoma nežna, potrebno je par minuta da se upije. Miris traje svega par sati ali hidratacija je i dalje zagarantovana. 
Meni se to sviđa kod ovog proizvoda. Pored svega navedenog primetila sam da mojoj koži daje elastičnost i suve delove "vraća" u život. Pošto je malo gušći, potrebna je mala količina za potpunu hidrataciju. 
Preporučujem osobama koje imaju suvu kožu i gube na elastičnosti iste.
Cena ovog losiona je 465 dinara (4€) u Lillyu i Dmu.

Do sad nisam imala priliku da probam nešto od Ziaje ali moji utisci su veoma pozitivni jer je ovo prirodna kozmetika, jako je pristupačna i proizvodi su divni. Mislim da ću pri sledećoj kupovini više obraćati pažnju upravo na ovaj brend.

Da li ste probale nešto od Ziaje i kakvi su vaši utisci? 

Hvala što me pratite...💋


You Might Also Like

1 comments

  1. Obožavam ova dva proizvoda, meni su jako prijali , naročito krema za ruke :).

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews