Letnji favoriti

September 02, 2017



Polako nam se leto privodi kraju, odmori su završeni i svi se vraćamo svojim obavezama. Moja obaveza je svakako da vam napišem favorite koje željno očekujete. 
S obzirom na to da sam ovog leta probala dosta noviteta, oni su se uglavnom i našli u favoritima.

Multiactiv tonirana krema me je spašavala tokom paklenih vrućina, štitila mi je lice od sunca i lepo ujednačila ten. Nju sam uglavnom koristila kada sam boravila par sati napolju. Sasvim solidna, lagana dnevna bb krema.

Revlon Colorstay kameni puder, se savršeno slagao sa ovom toniranom kremom. Držao mi je T-zonu matiranom, a ima i dodatnu pokrivnu moć. Sve pohvale! 
Uskoro vam pišem i recenziju.

Pošto mi nije bila potrebna preterana prekrivna moć korektora, koristila sam Essence camouflage. Zadovoljna sam kako prekriva nepravilnosti, isto je toliko odličan za hajlajt tj. posvetljivanje.


Do savršenog makeup looka sam dolazila pomoću Golden Rose baze koja je TOP! To je mala reč koliko sam stvarno zadovoljna istom. Pojača intenzitet senki, sve stoji na svom mestu i toplo je preporučujem svima. Mislila sam da Avonovu bazu neće zameniti nijedan proizvod, a onda se pojavio ovaj. 


Još jedan proizvod se našao u favoritima, a to je Essence paleta. Senke su pigmentovane i lepo se radi sa njima, takođe su i dugotrajne. Koristila sam ih kako za dnevne lookove, tako i za večernje a one nisu gubile na intenzitetu. Savršenstvo! Uzela sam još neke nove nijanse :).



Poslednji proizvod je Avon gel shine lak za nokte. Ovog puta je to bila bela kreč boja. Ovom linijom sam prezadovoljna i imam nekoliko lakova, brzo se suše, dugotrajni su a što je najvažnije imaju punu boju. Za preduge nokte kao što su moji, to je veoma važno jer ne mogu da čekam da se osuši više od tri sloja istog.



Da li imamo neke zajedničke favorite?


Zapratite me i na instagramu gde svakodnevno objavljujem zanimljiv sadržaj!

You Might Also Like

3 comments

  1. Odlican post! Zaista divne fotografije, divni favoriti :)
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  2. Essence Camuflage je poslednjih meseci i moj omiljeni korektor. :)

    Giveaway je na mom blogu ➡ Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;) Drago mi je da ti se dopada ovaj korektor.

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews