Avon glimmersticks brow definer

September 05, 2017



Avon proizvode poručujem skoro svakog meseca, ali na mom blogu nema recenzija istih, razlog mi nije poznat ali sa vama svakako želim da delim utiske svih proizvoda koje testiram.
Pošto sam potrošila moju omiljenu olovku za obrve, htela sam da probam nešto iz Avona.
Cena ove olovke na sniženju je bila 260 dinara (trenutno je 200 dinara uz bilo koji poručeni proizvod).

Olovka može da se nađe u tri nijanse, a ja sam uzela nijansu Dark brown. Nije baš tamno smeđa boja, pa ukoliko imate crne obrve kao i ja razlika će se videti.
Ova olovka dolazi u pakovanju na odvrtanje, što je dodatni plus bar kod mene, jer ne volim da režem iste. Ima svega 0,28g što je baš mala količina, a i odmah mogu da kažem brzo se troši.


Moja očekivanja su od samog početka bila prevelika, jer volim "instagram obrve" i to očekujem od ovakvih proizvoda. Za takav izgled potrebna je potpuna pigmentacija olovke, što nažalost sa ovom nije slučaj. U sastavu ima dosta voska, tako da na koži ne ostavlja trag kakav bih ja želela.
Boja takođe nije ujednačena u svim delovima a obrve izgledaju slepljeno. Prilikom dodavanja na određene delove, koje želim da potamnim, izgleda prljavo. U tom slučaju zamerka je i to što ne poseduje česljić sa druge strane.

Međutim, ova olovka je dobra za prirodan izgled; gustim i ujednačenim obrvama će dati lepu završnu notu. Ako želite da precrtavate i dopunite obrve, ova olovka vam svakako neće odgovarati.
Tako se pokazala u mom slučaju!


Kada sumiram utiske, olovka je sasvim solidna za prirodan izgled ali za nešto više svakako ne. Precizna je i kremasta, te se sa njom lako radi. Ukoliko već trežite olovku do 250-300 dinara preporučujem vam neku običnu od Aure ili Essenca.


Da li ste probali ovu olovku i kakvi su vaši utisci?


You Might Also Like

2 comments

  1. Nisam probala ovu olovku, ali imacu je u vidu prilikom sledeceg narucivanja avonovih proizvoda :) Odlicna recenzija :)

    missymj.blogspot.rs

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews